آشنایی با روستای هرانده/ آینه ورزان/ دشت لار/ ازادبر/ روستای کندعلیا

13:46 - 29 تير 1396
کد خبر: ۳۳۰۷۸۶
مناطق گردشگری روستای هرانده، آینه ورزان، دشت لار،ازادبر، روستای کندعلیا را د ر بسته خبری گردشگری دنبال کنید.

به گزارش گروه فضای مجازی ، برای افرادی که سفر به تهران میکنند و به دنبال پیک نیک در تهران هستند و یا  برای کسانی که در تهران زندگی می کنند و می خواهد آخر همین هفته به پیک نیک بروند و از هیاهو و سرو صدای شهر دور شوند مکان هایی را معرفی می کنیم.

 آشنایی با: روستای هرانده/ آینه ورزان/ دشت لار/ ازادبر/ روستای کندعلیا

روستای هرانده

اولین جایی که ما به شما توصیه می کنیم این است که برای گذراندن یک روز متفاوت و پر احساس به روستای هرانده بروید. برای رفتن به این روستا به سمت جاده فیروزکوه رانندگی کرده و در 12 کیلومتری فیروزکوه با تابلوی روستای هرانده مواجه خواهید شد. جاذبه های گردشگری بیشماری در روستا وجود دارد. اما می توانید در کنار رودخانه قزقان چای بساط پیک نیک خود  پهن نمایید. این رودخانه که از میان روستا می گذرد جای بسیار باصفایی است. در پایین دره های روستا رودخانه نمرود که رودخاه ی پرآبی است جریان دارد و  اگر علاقه به ماهیگری دارید می توانید به آنجا رفته و مطمن باشید احساس خوبی در پیک نیک در تهران به شما دست خواهد داد و با افراد دیگری که در حال ماهیگری هستند گپ و گفتی داشته باشید.

 

آشنایی با: روستای هرانده/ آینه ورزان/ دشت لار/ ازادبر/ روستای کندعلیا 

طبیعت زیبای آینه ورزان

در سفر به تهران بدانید که روستای آینه ورزان روستایی با قدمت 200 ساله که در 60 کیلومتری تهران واقع شده است که دارای دو بخش ده بالا و ده پایین می باشد. اگر اهل کوهنوردی هستید با کمی کوهنوردی می تواندی خود را به آبشار زیبایی که در طبیعت زیبای ده بالا وجود دارد برسانید. و از زیبایی های آن لذت ببرید.اگر هم اهل کوهنوردی نیستید، در دشت زیبای ده پایین بساط پیک نیک در تهران را پهن نموده و از طبیعت بکرو هوای خوب آیینه ورزان نهایت استفاده را ببرید.

 آشنایی با: روستای هرانده/ آینه ورزان/ دشت لار/ ازادبر/ روستای کندعلیا

طبیعت زیبای دشت لار

دشتی پر از شقایق های زیبا به نام دشت لار . در اواخر خرداد زیبایی بی نظیری را در این دشت خواهید دید و از این همه زیبایی  شگفت زده خواهید شد. البته در هر فصلی این دشت زیبایی خاص خود را دارد وزیبایی آن مختص شقایق ها نمی باشد چون آب و هوای خوب و مطبوع و طبیعت زیبا کنار رودخانه هایش بهترین مکان برای یک پیک نیک همه جانبه می باشد.  اما نکته ای که وجود دارد این است که این منطقه یک منطقه محافظت شده می باشد و در فصل بهار با علت زاد و ولد حیوانات محیط بانی اینجا در سفر به تهران به شما اجازه عبور با ماشین را نمی دهد باید با پای پیاده بروید .

آشنایی با: روستای هرانده/ آینه ورزان/ دشت لار/ ازادبر/ روستای کندعلیا 

طبیعت زیبای آزادبر

درفصل تابستان بسیار سخت است جای مناسبی را برای پیک نیک انتخاب کنیم چون همه ی ما می خواهیم که ازشر گرمای شدید تابستان به یک جای خنک و با طراوت پناه ببریم بهترین گزینه  روستای آزاد بر می باشد. این روستا از توابع آسارای کرج است و برای اینکه به این روستا بروید باید حدود 2 ساعتی رانندگی نمایید و یک پیک نیک بسیار عالی در کنار رودخانه زلال و دشت زیبای روستا برای خود برپا کنید.

آشنایی با: روستای هرانده/ آینه ورزان/ دشت لار/ ازادبر/ روستای کندعلیا 

دریاچه میراش طالقان

در نزدیکی روستای میراش طالقان یک دریاچه ی مصنوعی به نام دریاچه میراش طالقان وجود دارد که می توانید در هوای صاف و آسمان آبی آنجا ورز بسیرا خوبی را با اعضای خانواده و نزدیکانو آشنایان خود سپری کنید. برای رفتن به این دریاچه مصنوعی باید از دریاچه طالقان بگذرید بعد از آن به میراش رسیده و در مسیرتان هم می توانید برای پیک نیک خود دوغ و ماست محلی خوشمزه خرید کنید . سفره رنگین خود را می توانید در جنوب دریاچه زیبا پهن  کرده و از این طبیعت زیبا و دلپذیر نهایت لذت را ببرید.

 آشنایی با: روستای هرانده/ آینه ورزان/ دشت لار/ ازادبر/ روستای کندعلیا

روستای کندعلیا

یکی دیگر از گزینه ها برای پیک نیک رفتن در تابستان روستای کند علیا می باشد که همانند روستای آزاد بر آب و هوای مطبوع و دلنشینی دارد. روستای کند علیا از روستاهای لواسانات می باشد. باغ های گیلاس و مرکبات زیادی در این روستا وجود دارد، که  رنگ این میوه ها جلوه ای خاص و زیبایی بی نظیری را به این روستا می دهد. دوستانی که کوهنوری از ورزش های مورد علاقه شان می باشد می توانند خود اندکی کوهنوردی کرده  و از زیبایی های آبشار کفترلو لذت ببرند و شکر خدای مهربان را به خاطر این همه زیبایی به جا آورند.

 

 


: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای منتشر می شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *