اختلاف قدیمی با نظری ندارم/ به خاطر عقیده‌ام حاضرم همه چیز را از دست بدهم

11:01 - 25 تير 1396
کد خبر: ۳۲۹۱۹۹
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مربی - بازیکن تیم فوتسال تأسیسات دریایی گفت: من به یک‌سری چیزها اعتقاد دارم و برای عقیده‌ام که شده حاضرم همه چیز را هم از دست بدهم.

وحید شمسایی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در مورد اینکه آیا مشکل مصطفی نظری برای حضور در این تیم حل شده است، اظهار داشت: من همیشه اعتقاد دارم که سلسله مراتب، رفاقت و احترام با هم فرق می‌کند. نظری سال‌هاست که برای فوتسال ما زحمت کشیده و از دوستان خوب من است اما مسئله کار و رفاقت با هم فرق دارد.

وی ادامه داد: قبل از بازی با قم بود که مشکلاتی پیش آمد، ما نظری را به باشگاه ارجاع دادیم و جلساتی هم بین هر 2 طرف برگزار شد،‌ ظاهرا نظری یکی از بندهای مدنظر باشگاه را قبول نداشت و به خاطر همین کمی طول کشید تا مشکلات حل شود. ظاهرا قرار است نظری امروز در باشگاه حضور پیدا می‌کند و به احتمال زیاد هم مشکلات حل می‌شود.

مربی - بازیکن تیم فوتسال تأسیسات دریایی افزود:‌ باید بدانیم بازیکن و مربی همه زیر نظر باشگاه هستیم و باید از باشگاه تمکین کنیم.

شمسایی در واکنش به اینکه خیلی‌ها اعتقاد دارند اختلاف بین او و نظری بسیار قدیمی است، گفت: اصلا چنین چیزی نیست، اگر با هم اختلاف داشتیم که 4 سال کنار هم نبودیم. اگر مشکل داشتیم امسال که بودجه کمتر شده بود با مصطفی قرارداد نمی‌بستیم.

وی ادامه داد: من به یک‌سری چیزها اعتقاد دارم و برای عقیده‌ام که شده حاضرم همه چیز را هم از دست بدهم.

مربی - بازیکن تیم فوتسال تأسیسات دریایی در مورد بازی این هفته تیمش با مقاومت البرز در چارچوب هفته چهارم لیگ برتر هم خاطرنشان کرد: همه بازی‌ها در لیگ سخت است و بازی آسان نداریم. لیگ یک دوره فرسایشی 7 ماهه است که با یک باخت تیمی عقب نمی‌ماند و با یک برد هم قهرمان نمی‌شود. مقاومت تیم خوبی است که بازیکنان و کادرفنی شایسته‌ای دارد ولی ما وقتی هدف‌مان بالای جدول است باید همه تیم‌ها را شکست بدهیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *