رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

سندروم ولاسکو، بلای جان کواچ و لوزانو/ کولاکوویچ به دنبال راه نجات

11:49 - 24 تير 1396
کد خبر: ۳۲۸۸۴۰
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
کولاکوویچ مثل 2 سرمربی قبلی تیم ملی با ولاسکو مقایسه می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، از زمانی که ولاسکو از سرمربیگری تیم ملی والیبال کناره‌گیری کرد هر مربی دیگری که به ایران آمد با این مربی آرژانتینی مقایسه شد. مربیانی که هر کدام دارای سبک متفاوتی در مربیگری بودند اما نتوانستند به محبوبیتی که ولاسکو در ایران کسب کرده بود برسند.

در حال حاضر کواچ و لوزانو در تیم‌های ملی اسلوونی و چین مشغول به فعالیت هستند و تا به اینجای کار هم عملکرد خوبی در این 2 تیم داشته اند. اینکه چرا این 2 مربی نتوانستند انتظارات را برآورده کنند دلایل مختلفی دارد اما نکته مهم این که هم کواچ و هم لوزانو با ولاسکو مقایسه می‌شدند.

بدون شک ولاسکو عملکرد بسیار موفقی در والیبال ایران داشت و با توجه به شخصیتی کاریزماتیکش توانست محبوبیت قابل توجهی کسب کند اما نمی توان منکر توانایی‌های فنی لوزانو و کواچ شد.

کولاکوویچ مثل 2 سرمربی قبلی تیم ملی با ولاسکو مقایسه می‌شود. مقایسه توانایی‌های فنی این 2 مربی نیازمند گذشت زمان است اما نتایج و عملکرد ولاسکو باعث شده مربیانی که پس از او سکان هدایت تیم ملی را بر عهده گرفتند نتوانند در ایران ماندگار شوند. باید دید کولاکوویچ می‌تواند این طلسم را بشکند یا خیر، سندرومی که به یک معضل لاینحل برای والیبال ایران تبدیل شده است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *