پیروزی یزدانی، کمیل قاسمی و کریمی در دومین مسابقه

17:06 - 16 تير 1396
کد خبر: ۳۲۶۳۳۰
حسن یزدانی، علیرضا کریمی و کمیل قاسمی آزادکاران اوزان ۸۶ و ۱۲۵ کیلوگرم ایران به دومین برد خود در رقابت های انتخابی تیم ملی دست یافتند.
به گزارش گروه ورزشی ، در ادامه رقابت‌های دور سوم انتخابی تیم ملی کشتی آزاد، علیرضا کریمی دارنده مدال برنز جهان در دومین مبارزه خود مقابل وحید شاه‌محمدی به روی تشک رفت و در پایان با نتیجه ۵ بر صفر به برتری رسید.

کریمی وقت نخست این مبارزه را با حساب ۴ بر صفر به پایان رساند. وی دور نخست استراحت داشت و سپس کامران قاسم‌پور را ۲ بر صفر برد.

در همین وزن حسن یزدانی دارنده مدال طلای المپیک که در دور نخست مقتدرانه مقابل حنیف باقرزاده ۱۰ بر صفر پیروز شده بود در دومین مبارزه موفق شد اسماعیل محمودی را در مدت زمان ۲ دقیقه و ۱۵ ثانیه ۱۰ بر صفر شکست دهد.

محمد جواد ابراهیمی هم در دومین مبارزه خود مقابل کامران قاسم‌پور به برتری ۲ بر یک رسید. وی در مبارزه نخست هم در ۴۵ ثانیه وحید شاه محمدی را ۱۰ بر صفر شکست داد.

در دیگر مبارزه وزن ۸۶ کیلوگرم عزت‌الله اکبری مقابل حنیف باقرزاده با نتیجه ۸ بر صفر پیروز شد. اکبری در مبارزه نخست هم مقابل اسماعیل محمودی ۷ بر ۲ به برتری رسیده بود.
 
در وزن ۶۱ کیلوگرم عن مصاف حساس میان ایمان صادقی و بهنام احسانپور با نتیجه ۷ بر ۴ به سود احسانپور به پایان رسید. در سنگین‌وزن مصاف امین طاهری مقابل جعفر شمس ناتری با حساب ۴ بر صفر به سود امین طاهری به پایان رسید.

در وزن ۱۲۵ کیلوگرم هم کمیل قاسمی دارنده مدال‌های نقره و برنز المپیک در دومین مصاف مقابل مهران میرزایی در حالی که با نتیجه ۶ بر صفر پیش بود حریفش حاضر به ادامه مبارزه نشد و قاسمی به پیروزی رسید. قاسمی در اولین مبارزه پس از استراحت در دور نخست مقابل سعید امیری ۶ بر ۲ پیروز شد.

در وزن ۷۱ کیلو کشتی فرنگی محمدعلی گرایی پس از شکست در مبارزه نخست مقابل برومند اصلان موفق به شکست ۴ بر صفر اصغر عالی محمدی شد.

در وزن ۷۰ کیلوگرم کشتی آزاد مصطفی حسین‌خانی پس از باخت مقابل سعید داداش‌پور در دومین مبارزه مقابل حامد رشیدی در حالی که ۲ بر صفر پیش بود، رشیدی به دلیل مصدومیت حاضر به ادامه مبارزه نشد.
 
انتهاب پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *