رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

هیچ وقت مجازات و صدور احکام اعدام بر پیشگیری و درمان اولویت نداشته است

12:13 - 15 تير 1396
کد خبر: ۳۲۵۷۸۳
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
خدادادی با بیان اینکه هیچ وقت مجازات و صدور احکام اعدام بر پیشگیری و درمان اولویت نداشته است گفت: به لحاظ اجرای قاطع قانون نباید در برخورد با سوداگران و قاچاقچیان مواد مخدر تخفیف اعمال شود.
یوسف خدادادیبه گزارش خبرنگار گروه حقوقی وقضایی طرح تجدید نظر در مجازات اعدام برای جرایم مربوط به مواد مخدر در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر با حضور معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم استان اردبیل، دادستان استان اردبیل و مسئولان قضایی استان و چهارتن از نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی در دادگستری اردبیل بررسی شد.

در این جلسه یوسف خدادادی، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری با بیان اینکه هیچ وقت مجازات و صدور احکام اعدام بر پیشگیری و درمان اولویت نداشته است اظهار کرد: به لحاظ اجرای قاطع قانون نباید در برخورد جدی با سوداگران و قاچاقچیان مواد مخدر تخفیف اعمال شود.

وی تاثیر مجازات اعدام در جرائم مواد مخدر را چشمگیر ندانست و بسیاری از کشور‌ها را با نبود قانون اعدام موفقتر از کشور ما در مبارزه با مواد مخدر عنوان کرد و افزود: حذف قانون اعدام جرائم مرتبط با مواد مخدر هم می‌تواند موجب احساس ناامنی و تبعات منفی در جامعه شود.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *