بسیج در همه حال آمادگی دفاع از امنیت و دستاوردهای انقلاب اسلامی را دارد

13:31 - 11 تير 1396
کد خبر: ۳۲۴۶۶۳
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: مردم عزیز ایران اطمینان داشته باشند که بسیج و نیروهای آموزش دیده آن که از متن مردم بر آمده‌اند، در همه حال آمادگی دفاع از امنیت و دستاوردهای انقلاب اسلامی را دارند و هیچ عاملی نمی‌تواند این رکن دفاعی کشور را تضعیف کند.
عراق با بسیج نیروهای مردمی توانست موصل را آزاد کند
به گزارش گروه سیاسی به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین، سردار سرتیپ غلامحسین غیب پرور با اشاره به حضور نیروهای مردمی در کنار قوای مسلح عراقی برای آزادسازی مناطق اشغال شده توسط داعش گفت: پس از خیانت برخی مسئولان محلی موصل و اشغال موصل توسط داعش، آمریکایی‌ها عنوان می‎کردند که آزادی این مناطق از دست تروریست‌ها بیش از 10 سال طول می‌کشد اما همگان شاهد بودند که ملت مسلمان عراق با حضور نیروهای مردمی و داوطلب توانستند در مدت نسبتا کوتاهی با برنامه‌ریزی مرحله به مرحله این مناطق را آزاد کنند.

وی با تاکید بر نقش مرجعیت شیعه در این پیروزی بزرگ گفت: مرجعیت شیعه با فتوای خود باعث حضور گسترده نیروهای مردمی و مسلمان در کنار ارتش عراق شدند و این همان رمز پیروزی ملت ایران بر نظام سلطه می‌‌باشد که مردم عراق با بهره گیری از آن توانستند بر گروه‌های تروریستی – تکفیری فائق آیند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطر نشان کرد: جای تعجب است که کشورهای دیگر از تجربیات موفق ایران در غلبه بر دشمنان خویش و برقراری امنیت بهره‌گیری می‌نمایند اما برخی در داخل در مسیر دیگری گام بر می‌دارند که تبعات آن برای کشور خسارت بار خواهد بود.

وی افزود: همانگونه که ایستادگی و مقاومت در هشت سال دفاع مقدس باعث سربلندی ملت ایران شد، ایستادگی ملت عراق نیز باعث آزادی موصل شد و در حقیقت «ایستادگی و مقاومت» کلید فائق آمدن بر تحریم‌ها و مشکلاتی است که نظام سلطه برای ملت‌ها ایجاد می‌کند.

سردار غیب پرور با اشاره به حضور قدرتمندانه بسیج در عرصه دفاع از کشور افزود: مردم عزیز ایران اطمینان داشته باشند که بسیج و نیروهای آموزش دیده آن که از متن مردم بر آمده‌اند، در همه حال آمادگی دفاع از امنیت و دستاوردهای انقلاب اسلامی را دارند و هیچ عاملی نمی‌تواند این رکن دفاعی کشور را تضعیف کند.

وی با انتقاد از برخی حاشیه سازی‌ها در کشور گفت: همه باید مراقبت نماییم که اولویت‌های کشور فراموش نشود و مسائل فرعی جای مسائل اصلی را نگیرند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پایان افزود: مردم انتظار دارند حل مشکلات اقتصادی در اولویت فعالیت‌ها و موضع‌گیری‌ها قرار گیرد.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *