طرح «مقابله با تحریم‌های آمریکا» چهارشنبه در مجلس مطرح می‌شود؛ در غیر اینصورت هفته آینده

10:22 - 11 تير 1396
کد خبر: ۳۲۴۵۵۲
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: درحال جمع آوری امضای نمایندگان برای طرح دوفوریتی مقابله با تحریم‌های آمریکا هستیم. سعی می‌کنیم این طرح تا چهارشنبه هفته جاری در صحن علنی مجلس مطرح شود در غیر این صورت هفته آینده مطرح می‌کنیم.
نقویسیدحسین  نقوی‌حسینی در گفت‌وگو باخبرنگار گروه سیاسی درباره طرح دوفوریتی مقابله با تحریم‌های آمریکا اظهار کرد: درحال جمع آوری امضای نمایندگان برای این طرح هستیم.
 
وی ادامه داد: از آنجایی که قرار است طرح با اکثریت و به اتفاق آرا تصویب شود و همه فراکسیون‌ها در رای به این طرح مشارکت داشته باشند، درحال انجام  مذاکرات و جمع آوری امضای نمایندگان هستیم.

نماینده ورامین اضافه کرد: این طرح با قید دوفوریت بررسی می شود.

نقوی‌حسینی خاطرنشان کرد: بعد از اینکه امضا‌ها صورت گرفت و همه فراکسیون‌ها از این طرح اعلام حمایت کردند تقدیم هیئت رئیسه می‌شود و آن‌ها این طرح را در دستور کار قرار می‌دهند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی درباره زمان تسلیم طرح به هیئت رئیسه عنوان کرد: طبق تصمیمانی که از قبل گرفته بودیم بنا بودکه این طرح امروز در صحن علنی مطرح شود، ولی چون خواستیم با امضاهای اکثر نمایندگان ارائه شود، سعی می کنیم این طرح تا چهارشنبه هفته جاری در صحن علنی مجلس مطرح شود در غیر این صورت هفته آینده در صحن علنی مطرح می‌کنیم.
 
انتهای پیام/ 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *