حقوق بشر، بهانه‌ای برای سیطره استکبار آمریکا

8:33 - 11 تير 1396
کد خبر: ۳۲۴۴۸۶
دسته بندی: حقوق بشر ، عمومی
رئیس کل دادگستری استان یزد طی یادداشتی نوشت: آمریکا برای توسعه خوی استکباری و اعمال فشار بر ملت‌ها از بهانه‌ای به نام حقوق بشر، استفاده ابزاری می‌کند.
به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، محمدرضا حبیبی رئیس کل دادگستری یزد طی یادداشتی به مناسبت هفته حقوق بشر آمریکایی نوشت: وزارت امور خارجه آمریکا هرچند وقت یکبار با صدور بیانیه‌ای، برخی کشور‌ها را به عنوان ناقض حقوق بشر معرفی و با هژمونی رسانه ایادی خود مانور تبلیغاتی گسترده‌ای را پیرامون موضوعات مدنظر خود برای تحقق امیال خود و بهره کشی از ملت‌ها به کار می‌برد.

سخت گیری و احکام قاطعانه دادگاه‌های ایران در مقابله و برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر به عنوان یکی از مصادیق نقض حقوق بشر به ادعای امریکا است، به گواه اسناد و مدارک متقن و مستند، از زمان حضور و استقرار امریکایی‌ها در افغانستان، تولید و صدور انواع مواد مخدر به ایران رشد چند برابری داشته است که با پشتیبانی مالی و تجهیزاتی امریکایی‌ها و ساخت آزمایشگاه‌های پیشرفته و تبدیل مواد مخدر سنتی به مواد مخدر صنعتی اهداف شوم خود را در ایران اسلامی دنبال می‌کنند.

تغییر مواد مخدر از سنتی به صنعتی و ترویج استفاده از این مواد در ایران با هدف تحلیل قوای جسمی، فکری و ذهنی نسل جوان کشور است که به واسطه قدرت تخرییب زیاد و سریع این مواد، سرنوشت محتوم استفاده کنندگان از این مواد چیزی جز نابودی نیست و این همان مسئله مد نظر امریکاست.

برخورد قاطعانه دستگاه قضایی که بر اساس قوانین موضوعه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با قاچاقچیان مواد مخدر صورت می‌گیرد با هدف صیانت از نسل جوان کشور است تا توطئه‌ها و سرمایه گذاری‌های امریکایی‌ها در این زمینه را خنثی نماید.

همجنس بازی یک عمل ناپسند و شنیع از نظر فقه اسلام و شریعت مقدس است و بر همین اساس، در قوانین نظام جمهوری اسلامی نیز مورد منع قرار گرفته است حال برخی این ممنوعیت را نقض حقوق بشر محسوب کرده و تربیون‌های تبلیغاتی خود را علیه ایران اسلامی به کار می‌گیرند.

در همان اعلامیه‌های حقوق بشر، عقاید و اعتقادات دینی ملت‌ها مورد احترام قلمداد شده و از نظر عقلی و علمی نیز این عمل مطرود است، اما امریکایی‌ها با هدف تزلزل نهاد مقدس خانواده به عنوان اصلی‌ترین رکن اجتماع، ممنوعیت همجنس بازی را نقض حقوق بشر اعلام می‌کنند.

آمریکا و ایادی تحت نفوذ آن، تروریسم به دو قسم تروریسم خوب و تروریسم بد تقسیم می‌شوند. در این تقسیم بندی داعش سفاک و خونریز و بمباران زنان و کودکان یمنی توسط عربستان تروریسم خوب است و باید مورد حمایت قرار گیرد و هیچ نقض حقوق بشری صورت نمی‌گیرد، اما مردان و زنان لبنان، فلسطین و سوریه که از وطن، ناموس و جان خود دفاع می‌کنند تروریسم بد قلمداد می‌گردند ناقض حقوق بشر نیز محسوب می‌گردند.

هرگز نباید فریب شعار‌های فریبنده امریکا با واژه‌های دفاع از حقوق بشر را خورد چراکه حقوق بشر ابزار و بهانه‌ای است برای این قدرت استکباری تا نفوذ خود را در کشور‌ها گسترش داده و اهداف شوم خود را دنبال نماید.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *