نباید همه چیز را فدای یک مسابقه کرد/ امیدوارم با رکورد خوب گوشه چشمی به مدال آسیایی داشته باشم

7:00 - 10 تير 1396
کد خبر: ۳۲۳۶۵۷
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
ملی پوش دو و میدانی ایران گفت: به نظر من نباید همه چیز را فدای یک مسابقه کرد بنابراین هرچیزی که تمام شده را باید فراموش کنیم.
میلاد سیار در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص مسابقات جام کازانف و کسب عنوان قهرمانی در این رقابت اظهار داشت: مسابقه خوبی بود اما به خاطر بارندگی نتوانستم رکوردی که دوست دارم را ثبت کنم. بارندگی و باد مخالف باعث چند خطا و پایین آمدن کیفیت کارم شد، ۱۱۰ متر با مانع هم رشته حساس و فیزیکی است که اگر شرایط خوبی برایش ایجاد نشود نمی‌توان رکورد خوبی زد.

دونده ۱۱۰ متر با مانع ایران در خصوص اعزام ناگهانی‌اش به مسابقات قهرمانی آسیا تصریح کرد: من اگر با همان سطح آمادگی جام کازانف در قهرمانی آسیا هم شرکت کنم و شرایط خوبی داشته باشم می‌توانم نتیجه خوبی بگیرم البته مسابقات آسیایی رقابت بزرگی است و قول مدال دادن سخت است، اما سعی می‌کنم تا جایی که می‌توانم با رکورد خوب گوشه چشمی به مدال داشته باشم.

وی با اشاره به نارحتی‌هایش در گذشته به دلیل عدم حضور در مسابقات گفت: مسابقه‌ای که تمام شد دیگر گذشته و من باید به فکر رقابت‌های بعدی‌ام باشم، بالاخره مسابقات آسیایی هم تمام شود باز هم رقابت‌های داخل سالن آسیا در شهریور ماه و مسابقات اندونزی هم در پیش است بنابراین نباید همه چیز را فدای یک مسابقه کرد و چیزی که تمام شده را باید فراموش کنیم.

وی در پایان درمورد مشکلات خود خاطرنشان کرد: قرارگذاشتیم مربی‌ای که هدایتم می‌کند زمان بیشتری کنارم باشد، چون مربی من در کیش است و خودم در سنندج تمرین می‌کنم، امیدوارم فدراسیون همکاری کند تا به صورت اردو، هم فردین محمدزاده به سنندج بیاید و هم من به کیش بروم تا تمرینات بهتری داشته باشم.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: دو و میدانی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *