روایت فرمانده نیروی هوافضای سپاه از بدبخت‌هایی که اسم خود را کارشناس گذاشته‌اند

7:52 - 04 تير 1396
کد خبر: ۳۲۲۶۰۵
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: تمامی موشک‌های شلیک شده به سمت مواضع داعش به هدف اصابت کرده است.
سردار حاجی زاده
به گزارش گروه سیاسی ، سردار امیرعلی حاجی‌زاده در حاشیه مراسم شب شعر قیام موشک‌ها که شب گذشته در سازمان هنری رسانه‌ای اوج برگزار شد با حضور در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سؤالی در خصوص برخی شایعات و اظهارات محافل صهیونیستی در خصوص اینکه برخی موشک‌های شلیک شده سپاه به اهداف نخورده و در مناطق دیگر مثل عراق اصابت کرده است، اظهار داشت: این بدبخت‌ها که اسم خود را کارشناس گذاشته‌اند قطعه جداشده را دیدند و فکر کردند موشک‌ها در عراق سقوط کرده است.

حاجی‌زاده افزود: موشک‌هایی که در این عملیات استفاده کردیم به گونه‌ای است که قبل اصابت به هدف (۱۰۰ کیلومتر مانده به هدف) قسمتی از بدنه جدا شده و سر جنگی به هدف اصابت می‌کند و عملیات طوری طراحی شده بود که این قسمت جدا شده، طبق طراحی‌هایی که انجام داده بودیم در یک منطقه کویری عراق به زمین خورد.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه تأکید کرد: همه موشک‌ها با موفقیت به هدف اصابت کرده است و ما در این خصوص فیلم‌های ضبط شده توسط هواپیماهای بدون سرنشین را نیز منتشر کردیم.

وی همچنین اظهار داشت: جالب است بدانید که ۴ دقیقه بعد از اصابت اولین موشک بلافاصله هواپیماهای آمریکایی بر فراز منطقه حضور پیدا کردند و این نشان می‌دهد که عملیات ما یک عملیات عریان بود.

حاجی‌زاده گفت: آمریکایی‌ها از طریق برخی همراهان ما مثلا شاید روس‌ها از این عملیات اطلاع پیدا کرده بودند.

وی تصریح کرد: این حمله موشکی خسارت زیادی به تروریست‌ها وارد کرد که ما به برخی اطلاعات جدید آن دست پیدا کرده‌ایم و ممکن است در آینده هم اخبار بیشتری منتشر شود.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه این حمله موشکی را همچنین حامل یک پیام برای حامیان منطقه‌ای تروریست‌ها دانست.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *