بازتاب حمله موشکی ایران به پایگاه تروریست‌ها

8:21 - 29 خرداد 1396
کد خبر: ۳۲۰۴۹۲
حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران به پایگاه‌های تروریست‌ها در سوریه بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های جهان داشت.
بازتاب حمله موشکی ایران به پایگاه تروریست‌هابه گزارش گروه فضای مجازی ، حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران به پایگاه‌های تروریست‌ها در سوریه بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های جهان داشت:

حملات موشکی ایران به تلافی حملات تروریستی در تهران بود
 
پایگاه اینترنتی شبکه «سی ان بی سی» در گزارشی نوشت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران به سبب حملات گروه داعش در تهران، حملاتی را در سوریه انجام داد. سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران روز یکشنبه اعلام کرد در واکنش به حمله به ساختمان پارلمان ایران و یک مرقد (بنیانگذار جمهوری اسلامی) در تهران، موشک هایی را به سوی شورشیان دولت اسلامی (گروه تکفیری صهیونیستی داعش) در شرق سوریه شلیک کرده است. سپاه پاسداران هشدار داد علیه هر گروه دیگری که حملاتی را در ایران انجام دهد، به همین شکل تلافی خواهد کرد.
سپاه اعلام کرد موشک‌های میان برد سطح به سطح را به سوی استان دیرالزور در سوریه شلیک کرد، که یک حمله مستقیم به شدت نادر از سوی جمهوری اسلامی در بحبوحه حمایت تهران از بشار اسد رئیس جمهور سوریه محسوب می‌شود.

نیویورک تایمز: حمله موشکی، نشانه‌ای از قدرت رو به رشد تهران
 
حمله موشکی ایران در سوریه نشانه‌ای از قدرت رو به رشد تهران در منطقه است.
 
روزنامه نیویورک تایمز در مطلبی تحت عنوان ایران با شلیک موشک «تروریست ها» در سوریه را تنبیه کرد، نوشت:حمله موشکی ایران بیانگر افزایش نقش این کشور در جنگ سوریه و نشانه‌ای از قدرت رو به رشد تهران در منطقه است.
 
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با چند فروند موشک میان برد خود با هدف مجازات «تروریست» هایی که مرتکب حمله‌های هفته گذشته در تهران شده بودند شرق سوریه را هدف قرار داد.
 
این حمله موشکی بیانگر افزایش نقش ایران در جنگ سوریه و نشانه‌ای از قدرت رو به رشد تهران در منطقه است. همچنین این حمله پیامی به دشمنان ایران در منطقه، از جمله اسرائیل و عربستان سعودی، و همچنین آمریکا دارد که پایگاه‌های نظامی متعدد در خاورمیانه دارد.
 
نیویرک تایمز می‌افزاید: ایران پیش از این هرگز موشکی را در سوریه شلیک نکرده و تن‌ها تاکنون آمریکا و اسرائیل در سوریه مبادرت به حمله موشکی کرده اند.

یدیعوت آحارانوت: حمله موشکی نادر
 
 یدیعوت آحارانوت، از روزنامه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کرد، جمهوری اسلامی ایران عملیات موشکی نادری را انجام داده است.

­ایتارتاس: حمله موشکی سپاه به گروه‌های تروریستی
 
خبرگزاری ایتارتاس در خبری از تهران نوشت:
 
نیروهای سپاه که قدرتمند‌ترین سازمان امنیتی و نظامی این کشور است، حملات موشکی را علیه گروه‌های تروریستی نزدیک شهر دیر الزور سوریه انجام داده اند.
 
سپاه پاسداران در این باره اعلام کرد این حمله در تلافی حملات تروریستی هفتم ژوئن در تهران انجام شد.






مهدی
|
-
|
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
0
0
خوشحالم از اینکه سپاه با قدرت جواب شهادت ۱۸تن از هموطنانم رو که به دست داعشی ها انجام شده بود داد و به عربستان و دشمنان ایران نشان داد که ایران و ایرانی در مقابل دشمنانش با وحدت و یک دلی میایسته و اجازه نمیده به خاک ایران تعرض بشه
محمد ا
|
-
|
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
0
0
خدایا شکر باید جواب عرعرستان با چند تا موشک بدهد که دیگر هیچ غلطی نکنند با گشتن صیاد ایرانی و حجاج هنوز دل ملت خون هست
رضا
|
-
|
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
0
0
سلام به ملت همیشه مقتدر اینا که هیچی نیست امید واریم روزی ملک سلمان باشه با اولاد نا خلفش که وا موشک ما برن به درک
ن. سجادی
|
-
|
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
0
0
خدا قوت سپاهیان غیور . تا شمارا داریم اطمینان داریم که در آرامش و امنیتیم .
متین
|
-
|
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
0
0
واقعا جای تشکر داره از سپاه پاسداران ایران زمین همین که سپاه در مقابل کار زشت و کثیف داعشی ها ایستاد وبر دهن آنان سیلی محکم نهاد به همه دشمنان و تروریستان جمهوری اسلامی ایران پیغام مهمی را داد که ما در مقابل فتنه ساکت نخواهیم ماند.
ناشناس
|
-
|
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
0
0
چو ایران نباشد تن من مباد خلیج مرا گر بخوانی عرب اگر حد خود را ندانی عرب اگر قصد توهین به ایران کنی خیال اهانت به شیران کنی به خون شهیدان ایران قسم به هر ذره از خاک ایران قسم به چشم تر مادران دلیر پدرهای باغیرت همچو شیر به کوه دماوند و الوندمان به زاینده رود و اروندمان به تاریخ و فرهنگ پر اقتخار به ایران همواره در اقتدار به ا ینها که گفتم قسم می خورم به کورش به رستم قسم می خورم قسم می خورم من به اسفندیار به زرتشت و مانی و بر مازیار به این پسرهای با عزت و افتخار به پاکی هر دختر از این دیار اگر قصد توهین به ایران کنی خیال اهانت به شیران کنی زمین و زمان را به هم می زنیم نظام جهان را به هم می زنیم تمام وجود تو را میدریم نشان تو را از جهان می بریم
محسن سه
|
-
|
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
0
0
سلام و درود خداوند بر دلیر مردان ایران زمین از خداوند منان آرزوی توفیق را بر همه شیر مردان که ا روح همه شهدا را شاد کردن ما نهایت تقدیر تشکر را از آنها داریم دعای پدر مادرشان نصیب آنها گردد
ایرانیll
|
-
|
۰۴:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۳۰
0
0
کار بسیار بزرگ وارزشمندی هست برای دشمنانی که رویای عبثی دارند زنده باد توان مندان عرصه دفاع و تبرد
سعیدطهمورثی
|
-
|
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۳۰
0
0
مهمترین بازتاب این حمله موشکی اقتدارمردم ایران درپشتیبانی ومبارزه قاطع با تروریسم توسط دولتمردان می باشدبه عبارتی نشان ازتنفرمردم ایران ازهرچی تفکرداعش وطالبان وامثال آن وحامیانش است بجای دشمنی ودامن زدن به فعالیت های ناامن کننده وترساننده ومرگ باربیائیم برای یکبارهم که شده پایبندتعهدات انسان دوستانه نسبت به نوع بشر باشیم
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *