در فاز دوم سریال آنام نقشی مثبت را ایفا می‌کنم/بازیگری در سینما سخت شده است

13:30 - 22 خرداد 1396
کد خبر: ۳۱۸۰۳۹
بازیگر فیلم "چ" گفت: کارهای زیادی طی سال جاری به من پیشنهاد شد و من از میان آنها بازی در سریال "آنام" را پذیرفتم. حجم این شخصیت و حضور من در این سریال بسیار بالا بوده و فعلاً تا شروع این پروژه نمی‌توانم کار دیگری را قبول کنم.
امیررضا دلاوری بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه فرهنگی ، درخصوص فعالیت‌های خود در سال 96 گفت: کارهای زیادی طی سال جاری به من پیشنهاد شد و من از میان آنها بازی در سریال "آنام" را پذیرفتم. حجم این شخصیت و حضور من در این سریال بسیار بالا بوده و فعلاً تا شروع این پروژه نمی‌توانم کار دیگری را قبول کنم.
 
وی درباره حضور در فاز دوم سریال آنام افزود: بحث فصل اول و دوم سریال آنام در مورد حضور بازیگران اصلی است. در فصل اول این سریال بازگشت به گذشته اتفاق افتاده و در فصل دوم آن که من هم حضور دارم به زمان حال پرداخته و بازیگران اصلی در آن حضور خواهند داشت.
 
بازیگر فیلم سینمایی "چ" در مورد نقش خود در این سریال ادامه داد: من در تمام سالیان کاری خود سعی کردم شخصیت‌های متفاوت را انتخاب کنم. این سبک انتخاب در سینما سخت است زیرا همه عادت کرده‌اند که آخرین کاراکتری که از شما دیده‌اند و موفق بوده‌ای را تکرار کنند. حال آن نقش مثبت باشد و یا منفی شما را فقط برای آن جنس بازی دعوت می‌کنند.
 
وی در همین راستا ادامه داد: من سعی کرده‌ام اگر کار قبلی مثبت بوده نقش بعدی‌ام را خاکستری و یا منفی انتخاب کنم و در صورت انتخاب مشابه در پرداخت آن شخصیت متفاوت ظاهر شوم. این کاراکتر در سریال آنام جای کار زیاد داشته و به خوبی در فیلمنامه به آن پرداخته شده است.
 
این بازیگر تئاتر و سینما با بیان مثبت بودن نقش خود در آنام تصریح کرد: در این سریال نقشی متفاوت و مثبت را بازی می‌کنم. نقشی که با وجود اینکه مثبت است در طول داستان با مشکلات بسیار زیادی روبرو شده و بالا و پایین زیادی دارد.
 
دلاوری درمورد حضور خود در جشنواره فیلم فجر خاطرنشان کرد: همه چیز به نحوه و زمان‌بندی سریال آنام بستگی دارد و من الان به این اثر متعهد هستم اما در صورتی که زمان باشد از حضور در آثار سینمایی هم استقبال می‌کنم.
 
 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *