لباس سبز پاسداری دوباره درخشید/ در امریکا و اروپا "ترقه"‌ای در می‌شود سیاستمداران به پناهگاه می‌روند؛ فرماندهان ایران اسلحه به دست

13:14 - 18 خرداد 1396
کد خبر: ۳۱۶۹۶۵
در امریکا و اروپا، وقتی "ترقه"‌ای در می‌شود سیاستمداران به پناهگاه می‌روند و فرماندهان نظامی پشت سیم خاردار؛ در ایران محمد پاکپور، فرمانده نیروی زمینی سپاه که مهارت یگان صابرینش در تروریست‌زدایی از خاورمیانه زبانزد است خود اسلحه دست گرفت.
به گزارش خبرنگار گروه فضای مجازی ، رسانه‌ها در فضای خبری روزانه خود اخبار اختصاصی و عمومی مختلفی را منتشر می‌کنند که این اخبار بعضا فقط در یک رسانه منتشر شده است. گروه فضای مجازی در نظر دارد هر روز اخبار منتخب فضای مجازی را از سایت‌ها و خبرگزاری‌ها و حتی کانال‌های تلگرامی مختلف جمع‌آوری کرده و در قالب یک بسته خبری منتشر کند. در این بسته همه خبر‌ها و آیتم‌ها با ذکر منبع منتشر می‌شوند و انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست.
 
محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام امروز کانال تلگرامش را با سخنی از امام علی (ع) به روزرسانی کرد و مهدی محمدی فعال سیاسی هم در کانال تلگرامش نوشت که در امریکا و اروپا، وقتی "ترقه"‌ای در می‌شود سیاستمداران به پناهگاه می‌روند و فرماندهان نظامی پشت سیم خاردار. در ایران، امروز، محمد پاکپور، فرمانده نیروی زمینی سپاه که مهارت یگان صابرینش در تروریست زدایی از خاورمیانه زبانزد است خود اسلحه دست گرفت. جزئیات را در ادامه بخوانید ...
 
محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام امروز کانال تلگرامش را با سخنی از امام علی (ع) به روزرسانی کرد:
امام علی: کسی که از او چیزی خواسته می‌شود تا وعده ندهد، آزاد است و، چون وعده داد، در بند آن است تا آنگاه که به آن وفا کند. «نهج‌البلاغه، حکمت ۳۳۶».
 
لباس سبز پاسداری دوباره درخشید؛
 
مهدی محمدی در کانال تلگرامش نوشت: امروز لباس سبز پاسداری دوباره درخشید. شنیدم از ١٢ شهید ٦ نفر پاسدارند. صحت خبر البته هنوز روشن نیست. بیش از ٦ سال است که این مردان شریف در صحاری تفتیده عراق و سوریه در حال «کندن کلک» داعش و امثال آنند. در این مدت زخم تن فراوان خورده‌اند ولب دیده ام که زخم زبان برایشان گران‌تر بوده است. فکرش را بکنید که اگر در عراق و سوریه یک "دولت تروریستی" سرکار آمده بود حالا وضع و حال چگونه بود. در امریکا و اروپا، وقتی "ترقه"‌ای در می‌شود سیاستمداران به پناهگاه می‌روند و فرماندهان نظامی پشت سیم خاردار. در ایران، امروز، محمد پاکپور، فرمانده نیروی زمینی سپاه که مهارت یگان صابرینش در تروریست زدایی از خاورمیانه زبانزد است خود اسلحه دست گرفت و وسط محوطه پارلمان به نبرد ایستاد. تصویر او در حالی که خود سلاح به دست دارد از حافظه تاریخی این ملت پاک نخواهد شد. اضافه کنید مردان دلیر وزارت اطلاعات و نیروی انتظامی را که در باب آن‌ها جداگانه باید نوشت. افتخار به سربازی که از پی جهاد و شهادت می‌دود یک مسئله ملی است. نمی‌دانیم؛ شاید باز هم اوباشی بنای شر درست کردن در تهران یا هر جای دیگر بکنند، این ملت به آن‌ها که جانشان کف دستشان است همچنان محتاج خواهد ماند و خواهد بالید.
 
فلسفه عبادات
 
حجت الاسلام محسن قرائتی هم کانال تلگرامش را با موضوع فلسفه عبادات به روزرسانی کرد و نوشت:
نمونه‏ هایى را از قرآن و حدیث نقل مى ‏کنیم که اشاره به فلسفه احکام دارد.
امّا قرآن درباره حج مى ‏گوید: به زیارت حج بروند، تا منافعى فراوان بدست آورند. (لشهدوا منافع لهم. «حج، آیه ۲۸») فوائد و آثار اجتماعى و سیاسى حج، چیزى نیست که جاى شک و شبهه باشد. درباره زکات مى‏ گوید: از مردم و اموالشان زکات بگیر، تا آنان را (از روح بخل و دنیا پرستى) پاک کنى. (خذ من اموالهم صدقة تطهرهم. «توبه، آیه ۱۰۳»). درباره قمار و شراب مى‏ گوید: شیطان توسّط آن‌ها میان شما دشمنى و کینه برقرار مى ‏کند و شمارا از یاد خدا دور مى‏ سازد. (یرید الشیطان ان یوقع بینکم العداوة والبغضاء و یصدّکم عن ذکرالله «مائده، ۹۱»)؛ و قصاص را، مایه حیات اجتماع مى ‏داند (و لکم فى القصاص حیاة... «بقره، آیه ۱۷۹») چرا که در جامعه، اگر جنایتکار، به کیفر نرسد، آن جامعه مرده و جنایت پرور و مظلوم کوب مى‏شود و ایمنى (که حیات اجتماعى است) از میان مى ‏رود. این‌ها نمونه‏ هایى از آیات قرآن بود که به آثار و حکمت ‏هاى احکام الهى اشاره داشت. «کتاب پرتوی از اسرار نماز».
 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *