توضیح پزشک تیم ملی والیبال در مورد مصدومیت عجیب میرزاجانپور و بیماری سعید معروف

15:30 - 15 خرداد 1396
کد خبر: ۳۱۶۰۲۰
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
پزشک تیم ملی والیبال ایران گفت: خطر از بیخ گوش مجتبی میرزاجانپور گذشته است‌ و نیاز به 7 تا 10 روز استراحت دارد.
به گزارش گروه ورزشی و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، سیامک افروزی، پزشک تیم ملی والیبال ایران درباره آسیب‌دیدگی مجتبی میرزاجانپور از ناحیه چشم كه شب گذشته (یکشنبه) در جریان دیدار با لهستان رخ داد، اظهار داشت: میرزاجانپور شب گذشته بعد از این آسیب‌دیدگی به همراه امیر خوش‌خبر، سرپرست تیم ملی راهی بیمارستان شد و تا ساعت 2 شب به وقت ایتالیا در بیمارستان بود.

وی ادامه داد: پلک «مجتبی» 6 بخیه خورده است و زمانی نزدیک به 7 تا 10 روز نیاز به استراحت دارد و نمی‌تواند تیم را همراهی كند. احتمالا در هفته دوم لیگ جهانی این بازیكن را در تركیب تیم نداشته باشیم.

افروزی گفت: به ایران كه بازگردیم حتما مجتبی را به یک پزشك متخصص چشم نشان می‌دهیم. خدا را شكر خطر از بیخ گوش این بازیكن گذشت.

وی درباره وضعیت سلامتی سعید معروف گفت: خوشبختانه تب این بازیكن نسبت به روز گذشته كاهش پیدا كرده است و علائم بیماری گوارشی‌اش هم كمتر شده است.

پزشک تیم ملی والیبال درباره آسیب‌دیدگی صورت فرهاد سال‌افزون اظهار داشت: خوشبختانه صورت این بازیكن با مشكل خاصی همراه نبود.

افروزی به مصدومیت سید محمد موسوی هم اشاره كرد و گفت: با این بازیكن هر روز در تماس هستیم. MRI این بازیكن آماده شده است. بعد از اینكه به ایران برگردیم درباره وضعیت این بازیكن اظهار نظر می‌كنیم.
 
انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *