عرضه پایان نامه‌ها و پژوهش‌های دیجیتال در نمایشگاه قرآن کریم/ ایستگاه‌های ویژه نقاشی برای کودکان تدارک دیده شده است

13:00 - 15 خرداد 1396
کد خبر: ۳۱۵۵۷۸
در بیست و پنجمین دوره نمایشگاه بین المللی قرآن کریم ایستگاه‌های ویژه نقاشی برای کودکان تدارک دیده شده است.
به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، بخش‌های مربوط به کودکان و بانوان از جمله بخش هایی است که در بیست و پنجمین دوره نمایشگاه بین المللی قرآن کریم با استقبال بسیار خوبی از سوی بازدیدکننده‌های روزه دار رو به رو می‌شود.

کمیته بانوان با محوریت زن و خانواده در ٥ بخش اصلی فعالیت‌های خود را سامان بخشیده است.

نمایشگاه قرآن کریم

در بخش گنجینه نور، ٢١ هزار پایان‌نامه قرآنی عرضه و نمایش داده شده است. این پایان‌نامه و پژوهش‌های قرآنی به صورت دیجیتال در ایستگاه‌های مطالعاتی مختلف در بخش‌های مختلف نماشگاه قرآن در دسترس مخاطبان و بازدیدکنندگان خواهد بود.

این پایان‌ نامه‌ها از طریق ٦ ایستگاه مطالعاتی در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد و افراد برای تنظیم مقاله و پایان نامه خود می‌توانند به این قسمت مراجعه کنند و از این عنوان پایان نامه هایی که توسط موسسه امام رضا جمع اوری شده استفاده کنند.

در بخش ویژه کودکان نیز امکاناتی نظیر انواع ابزار رنگ و نقاشی تدارک دیده شده تا کودکان بتوانند در ایستگاه‌های تعیین شده، به نقاشی کشیدن درباره بسیاری از مفاهیم قرآنی و همچنین آیات ارزشمند قرآن کریم بپردازند.

نمایشگاه قرآن کریم

بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی قرآن با شعار قرآن، اخلاق و زندگی از هشتم تا ٢٦ خردادماه در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *