جایگاه قابل توجه محصولات فرهنگی هنری بین بازدیدکنندگان نمایشگاه قرآن کریم/ توزیع بن‌های خرید بین فعالان قرآنی

13:05 - 12 خرداد 1396
کد خبر: ۳۱۴۸۱۵
از نکته‌های قابل توجه در بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، توزیع بن‌های خرید بین فعالان قرآنی و جایگاه قابل توجه محصولات فرهنگی هنری بین بازدیدکنندگان است.
به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، خرید محصولات فرهنگی هنری هر سال در بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم از جایگاه قابل توجهی بین بازدیدکنندگان برخوردار است.

امسال و در دوره بیست و پنجم این نمایشگاه با توجه به توزیع بن‌های خرید بین فعالان قرآنی و اعضای موسسه‌های قرآن و عترت، میزان خرید این محصولات نیز چند برابر شده است.

بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

معاون مدیرکل دفتر برنامه ریزی و توسعه مشارکت‌های معاونت قرآن و عترت اعلام کرد: هر یک از مؤسسات قرآنی میتوانند با مشارکت ٥٠ % تا سقف یک و نیم میلیون تومان بن خرید از نمایشگاه دریافت کنند.

وی گفت: نماینده هر مؤسسه قرآنی با در دست داشتن تصویر مجوز فعالیت، معرفینامه مدیر مؤسسه و کارت شناسایی میتواند ضمن حضور در مصلای تهران و احراز هویت توسط نماینده مستقر اتحادیه تشکل‌های قرآنی، نسبت به واریز وجه به شعبه بانک شهر (مستقر در مصلی) اقدام و معادل دو برابر مبلغ واریزی، بن خرید از نمایشگاه دریافت کند.

بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

محمد حسین فدوی تصریح کرد: همزمان در ١٤ استان کشور نیز در قالب جشن رمضان چهار میلیارد ریال بن خرید از نمایشگاه‌های استانی با مشارکت ٥٠ % توسط ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به مؤسسات قرآنی متقاضی، ارائه می‌شود. این استان‌ها عبارت است از آذربایجان شرقی، خراسان‌های رضوی، شمالی و جنوبی، خوزستان، فارس، قزوین، قم، کردستان، کرمانشاه، گیلان، مازندران، مرکزی و یزد.

بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی قرآن با شعار قرآن، اخلاق و زندگی از هشتم تا ٢٦ خرداد ماه در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *