طارمی: چشم همه مردم به پرسپولیس است/ طبیعی بود بهتر از استقلال نتیجه بگیریم

2:02 - 10 خرداد 1396
کد خبر: ۳۱۴۵۹۰
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هدف ما این بود که در مجموع دو دیدار رفت و برگشت گل نخوریم و بعد به فکر گلزنی باشیم.
به گزارش گروه ورزشی ، مهدی طارمی پس از انتخاب به عنوان بهترین بازیکن دیدار تیمش مقابل تیم فوتبال لخویا قطر، در نشست خبری اظهار داشت: می‌دانستیم بازی سختی در قطر داریم. خدا را شکر با یک بازی خوب پیروز از میدان شدیم.

وی ادامه داد: هدف ما این بود که در مجموع دو دیدار رفت و برگشت گل نخوریم و بعد به فکر گلزنی باشیم. این اتفاق هم رخ داد. می‌دانستیم گلزنی در خانه حریف، 2 گل به حساب می‌آید. البته موقعیت‌های زیادی را هم روی دروازه حریف ایجاد کردیم.
 
مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: به جمع 8 تیم برتر آسیا رسیدیم و امیدوارم به فینال این رقابت‌ها راه پیدا کنیم.

طارمی در مورد شکست استقلال تهران و استقلال خوزستان گفت: ما قهرمان ایران و بهترین تیم کشورمان هستیم و طبیعی بود از دیگر تیم‌ها بهتر نتیجه بگیریم. البته دو نماینده دیگر کشورمان هم بازی‌های خوبی را به نمایش گذاشتند. دنبال این هستیم که به مرحله پایانی رقابت‌ها را پیدا کنیم چون در حال حاضر تنها نماینده ایران در ادامه مسابقات هستیم و چشم همه مردم به پرسپولیس است.

وی در واکنش به صحبت یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه پرسپولیس در صورت صعود به مرحله نیمه نهایی با حریفانی از شرق آسیا مواجه خواهد شد که میلیون‌ها دلار خرج می‌کنند، گفت: درست است که تیم‌های شرق آسیا پول زیادی خرج می‌کنند ولی ما هم استعدادهای زیادی در کشورمان داریم و می‌توانیم با تکیه بر توانایی‌های خودمان به عناوین بالا در آسیا برسیم. اگر یک تیم در شرق آسیا 500 میلیارد برای جذب یک بازیکن هزینه کند به ما ارتباط ندارد و همچنان برای رسیدن به هدف‌مان که همان قهرمانی آسیا می‌جنگیم.

انتهای پیام/ 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *