سایه سنگین شب تلخ فوتبال ایران بر جام رمضان

15:30 - 09 خرداد 1396
کد خبر: ۳۱۴۴۰۰
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
برنامه تلویزیونی «جام رمضان» دوشنبه شب هشتم خردادماه ماه میزبان نمایندگان فوتبالی کشورمان بود.
جام رمضانبه گزارش گروه فرهنگی به نقل از روابط عمومی برنامه تلویزیونی «جام رمضان»، قسمت سوم این برنامه همزمان با مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، به فوتبال دانشجویی کشورمان اختصاص داشت. 

در این قسمت از برنامه، پیرامون تیم ملی فوتبال دانشجویی کشور، مشکلات و افتخارات آن صحبت شد.

فرشاد کرمی سرمربی تیم ملی فوتبال دانشجویی، محمدحسین علیزاده رییس انجمن فوتبال وزارت علوم و محمد استانی بازیکن فوتبال مهمان جام رمضان بودند.

اما از همان ابتدای برنامه مشخص بود که مسابقه همزمان استقلال و العین امارات سایه سنگین خود را بر سر برنامه جام رمضان انداخته. مسابقه‌ای که در نهایت با شکست سنگین نماینده کشورمان و حذف این تیم از ادامه رقابت‌ها همراه شد.

در همین ارتباط فرشاد کرمی سرمربی تیم دانشجویان کشور که تجربه مربی گری در لیگ برتر را هم داشته، اصلی‌ترین مسیله لیگ برتر و نمایندگان فوتبال ما را بحث اقتصادی تیم‌ها دانست. 

وی تاکید کرد: حمایت اقتصادی از تیم‌ها و بازیکنان نمی‌شود و همین امر انگیزه بازیکنان را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد. بازیکنان ما شاید در هر سال فعالیت خود تن‌ها بیست در صد قراردادشان را بگیرند و این خوب نیست. این در حالی است که همین کشورهای عربی بسیار برای تیم هایشان خرج می‌کنند.

در ادامه در بخش دیگر، کرمی به موفقیت تیم فوتبال دانشجویی کشورمان در مسابقات آسیایی و کسب عنوان نایب قهرمانی اشاره کرد و البته از این افسوس یاد کرد که احتمالا به دلیل یکسری ناملایمات با فوتبال کشورمان، این تیم در مسابقات چین تایپه دور بعد حضور نداشته باشد.

علیزاده نماینده وزارت علوم هم از تخصیص بودجه مالی و ... برای تیم‌های دانشجویی گفت. وی تاکید کرد که آنچه ما در نظر داریم علاوه بر تشویق دانشجویان به ورزش‌های همگانی، تلاش برای تزریق همین ورزشکاران و معرفی آن‌ها به تیم‌های باشگاهی و ملی است. در واقع در تمامی کشورهای دنیا دانشگاه ها، شرایطی را برای حضور دانشجویان مستعد به تیم‌های ملی باز می‌کنند.

اما در بخش دیگری از برنامه، طبق روال اخبار مربوط به فوتبال کشورمان مرور شد. در قسمت‌های مختلف برنامه هم، وله و تصاویری مرتبط با مسابقات فوتبال پخش شد. از آنجا که یکی از اهداف برنامه جام رمضان، ایجاد سرگرمی و تشویق به انجام ورزش است، در برنامه شب قبل هم بین مهمانان برنامه، مسابقه گلف و پرتاب توپ در سبد برگزار شد.

گفتنی است؛ «جام رمضان» ویژه برنامه شبکه «شما» ست که در شب‌های ماه میهمانی خدا حوالی ساعت 23:45 تا 1:30 دقیقه بامداد پخش می‌شود. این برنامه به تهیه کنندگی علی صادقی است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *