واکنش هنرمندان به شکست سنگین استقلال از العین

9:04 - 09 خرداد 1396
کد خبر: ۳۱۴۲۳۷
استقلال با شکست سنگین 6 بر یک برابر العین از صعود به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا باز ماند و بازیگران نیز با انتشار پستی در اینستاگرام خود به این باخت واکنش نشان دادند اما واکنشی متفاوت و در راستای حمایت از تیم محبوب‌شان.
به گزارش خبرنگار گروه فضای مجازی ، در بازی که استقلال برای صعود به مرحله یک چهارم نهایی تنها به یک مساوی نیاز داشت، تاکتیک اشتباه منصوریان در ارائه بازی دفاعی باعث شد سنگین‌ترین نتیجه تاریخ استقلال در لیگ قهرمانان آسیا رقم بخورد. استقلال با شکست سنگین 6 بر یک برابر العین از صعود به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا باز ماند. بازیگران کشورمان نیز به باخت استقلال واکنش نشان دادند اما این بار واکنش هواداران استقلالی متفاوت بود.
 
*برزو ارجمند با انتشار پستی در اینستاگرامش نوشت که با هر نتیجه‌ای صد در صد استقلالی‌ام. این پست برای دوستان با ادب پرسپولیسی از باخت تیم محبوبم اینقدر خوشحال شدند . البته که فرق من با اون دوستانی که کامنت گذاشتن تو همین رفتاره. بله حتی اگر 12 بر صفر هم ببازیم با افتخار آبی خواهم ماند تا ابد. 
 
برزو ارجمند
 
*پرستو صالحی هم در اینستاگرامش نوشت: آسمان من همیشه آبی بوده و هست و خواهد بود. با شش هزار گل هم رنگش تغییر نمی‌کند ولی می‌دونم اگر پرسپولیس امشب با یک تیم خارجی بازی داشت و می‌برد قطعا خوشحال می‌شدم و اگر می‌باخت غصه می‎خوردم چون نماینده کشور من بود.
 
پرستو صالحی
 
*امیر جعفری هم پستی در اینستاگرامش به اشتراگ گذاشت و نوشت: تو را تنها گذاشتن کار من نیست.
 
امیر جعفری
 


صادق پازکی
|
-
|
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۹
0
0
من یک پرسپولیسیم , اماهمیشه وقتی استقلال بایک تیم خارجی بازی داره واقعادلم می خواداستقلال ببره . استقلال تیم وطنی ,ایرانیه وفکرنکنم هیچ پرسپولیسی از باختش به یک کشور عربی خوشحال بشه . امیدوارم این روزتلخ دیگه درفوتبال مااتفاق نیفته
ناشناس
|
-
|
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۳
0
0
حیف اسم هنرمند که بخوان به بعضی افراد نسبت داد که چندی پیش بخاطر جیبشون به شعور مردم توهین کردن.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *