بازیگر دسپرادو در نقش یک محافظ ظاهر می‌شود+عکس

13:54 - 11 خرداد 1396
کد خبر: ۳۱۳۹۸۸
فیلم سینمایی "محافظ" با بازی "آنتونیو باندارس" و به کارگردانی "آلن دیسروچرز" اکران بین‌المللی خود را از پاییز 2017 و در امریکای شمالی آغاز خواهد کرد.
به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، فیلم سینمایی "محافظ" با بازی "آنتونیو باندارس" و به کارگردانی "آلن دیسروچرز" اکران بین‌المللی خود را از پاییز 2017 و در امریکای شمالی آغاز خواهد کرد.
 
آنتونیو باندارس 
 
این فیلم روایتگر داستان بادیگاردی است که در نقش محاظ یک زن ظاهر می‌شود. وی با خطر حمله گروهی به آن زن روبرو شده و درصدد حفاظت با مشکلات فراوانی روبرو می‌شود.
 
آنتونیو باندارس بازیگر محبوب سینمای هالیوود در این فیلم به ایفای نقش پرداخته است. این بازیگر هالیوود پیش از این فیلم‌های پرفروشی همچون "دسپرادو"، "روزی روزگاری مکزیک"، "شرک" و "یکبار مصرف‌های 4" را در کارنامه داشته است.
 
  بن کینگزلی
 
تونی موشر و جان سالیوان نگارش فیلمنامه "محافظ" را بر عهده داشته و بویانا استودیو ساخت آن را انجام داده است. این فیلم در کشور بلژیک فیلمبرداری شده و پاییز امسال روانه بازار می‌شود.
 
علاوه بر باندارس بازیگرانی همچون لیام مک اینتایر، بن کینگزلی، گابریلا رایت و چاد لینبرگ در محافظ به ایفای نقش پرداخته‌اند.
 
انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *