مجموعه شعرهای رمضانیه را به چاپ می‌رسانم/امسال دو اثر جدیدم به بازار می‌آید

14:00 - 07 خرداد 1396
کد خبر: ۳۱۳۳۳۶
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
شاعر انقلاب در گفت‌و‌گو با میزان: امسال و در ماه‌های آتی مجموعه قصاید را در کتابی جدا منتشر می‌کنم. همچنین قصد دارم مجموعه شعرهای سپید خود را نیز امسال به نشر بسپارم.
علیرضا قزوه نویسنده و شاعر انقلابی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه فرهنگی ، درخصوص آخرین فعالیت‌های خود در عرصه ادبیات گفت: به امید خدا امسال دو مجموعه دیگر را تالیف و به چاپ خواهم رساند. این روزها مشغول کار روی این دو اثر هستم و به زودی آنها را آماده نشر خواهم کرد.
 
وی ادامه داد: امسال و در ماه‌های آتی مجموعه قصایدم را در کتابی جدا منتشر می‌کنم. این مجموعه شامل قصیده‌هایی با مضامین متفاوت خواهد بود. همچنین قصد دارم مجموعه شعرهای سپید خود را نیز امسال در غالب کتابی جداگانه به نشر بسپارم.
 
نویسنده کتاب "دو رکعت عشق" با ابراز رضایت از نمایشگاه کتاب امسال تصریح کرد: امسال به دلیل برخی مشکلات نتوانستم زیاد در جریان امور نمایشگاه قرار بگیرم اما تا آنجا که می‌دانم در نمایشگاه کتاب تهران استقبال خوبی از مجموعه کتاب‌هایم به عمل آمده است.
 
قزوه درخصوص برنامه آتی خود برای نوشتن کتابی در مورد ماه رمضان خاطرنشان کرد: من در مورد ماه مبارک رمضان شعرهای زیاد و تازه‌ای را به صورت سالانه در دست دارم که می‌توانم اگر شرایط مهیا شود آنها را تحت عنوان رمضانیه و یا رمضانی‌ها به انتشار برسم. البته این جزو برنامه‌های اکنون من نیست و به آینده معطوف می‌شود.
 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *