لیسانسه‌ها از مرز ۵۰ درصد گذشت/ حضور شخصیت‌های جدید در سریال طنز صحت

8:15 - 06 خرداد 1396
کد خبر: ۳۱۳۰۱۲
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
چراغی پور با اشاره به تصویربرداری فصل دوم سریال " لیسانسه‌ها" از حضور شخصیت‌های جدید در سریال طنز سروش صحت سخن گفت.
مجتبی احمدی مشاور رسانه‌ای سریال تلویزیونی "لیسانسه‌ها" در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی گفت: تاکنون ۵۰ درصد از فصل دوم سریال "لیسانسه‌ها" ضبط شده و گروه همچنان مشغول تصویربرداری هستند.

وی ادامه داد: گروه در مناطقی همچون مرزداران، یوسف آباد، خیابان فاطمی، یک فضای ورزشی و فضای سبز مشغول تصویربرداری هستند.

سریال لیسانسه ها

چندی پیش نیز سیاوش چراغی‌پور بازیگر سریال "لیسانسه‌ها" در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی گفت: پس از اینکه فصل اول سریال "لیسانسه ها" با استقبال خوبی از سوی مردم رو به رو شد، سروش صحت هم اکنون مشغول تولید فصل دوم این مجموعه است.

وی ادامه داد: با توجه به اتفاق هایی که در آخرین صحنه‌های مربوط به فصل اول این سریال رخ داد، در سری جدید این سریال شخصیت‌های جدیدی به سریال اضافه می‌شوند.

سریال لیسانسه ها

چراغی‌پور تصریح کرد: همچنین با در نظر داشتن اینکه در فصل اول این سریال تصویربرداری چند ماه زمان برد، فکر می‌کنم تصویربرداری فصل دوم نیز به اندازه فصل اول زمان ببرد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه تصویربرداری فصل دوم سریال " لیسانسه‌ها" همچنین ادامه دارد، امیدوارم این اثر با پخش شدن در سال ۱۳۹۶ با استقبال خوبی از سوی مردم رو به رو شود.

سریال لیسانسه ها

گفتنی است، در فصل اول سریال "لیسانسه‌ها" به کارگردانی سروش صحت بازیگرانی همچون سیاوش چراغی‌پور، هوتن شکیبا، امیر حسین رستمی، امیر کاظمی، کاظم سیاحی و بیژن بنفشه خواه به ایفای نقش پرداخته اند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *