استقبال خوبی از رویکرد فهم قرآن صورت گرفت/ ۷۰ موسسه قرآنی در نمایشگاه قرآن امسال حضور دارند

7:30 - 03 خرداد 1396
کد خبر: ۳۱۱۹۸۵
معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه سال گذشته استقبال خوبی از رویکرد فهم قرآن صورت گرفت، گفت: ۷۰ موسسه قرآنی در نمایشگاه قرآن امسال حضور دارند.
نمایشگاه قرآنحجت الاسلام و المسلمین محمدرضا حشمتی معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی گفت: با مطرح شدن رویکرد فهم قرآن به عنوان شعار نمایشگاه سال گذشته، استقبال ویژه‌ای از این موضوع صورت گرفت.

وی ادامه داد: جای چنین رویکردی بسیار خالی بود چرا که بیشتر فعالیت‌ها در حوزه حفظ و تلاوت صورت می‌گیرد.

معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: با توجه به مطرح شدن این رویکرد، بسیاری از افراد حاضر به همکاری با ما شدند و حتی در حوزه فهم قرآن دست به تولیداتی زدند و استقبال خیلی خوبی صورت گرفت.

وی در ادامه صحبت‌های خود اظهار کرد: نمایشگاه امسال قرآن کریم با شعار قرآن، اخلاق و زندگی فعالیت خود را آغاز می‌کند و از دو بخش محتوایی، پشتبانی و اجرایی تشکیل شده است.

حجت الاسلام و المسلمین حشمتی توضیح داد: نزدیک به ۱۸ کمیته اجرایی نمایشگاه بیست و پنجم قرآن کریم را پوشش می‌دهند و نمایشگاه بازتاب فعالیت‌های قرآنی کشور در سال جاری است. در این نمایشگاه کارهای هنری، طرح‌های آموزش و نرم افزارهای قرآنی را نمایش می‌دهیم برای برگزاری نمایشگاه قرآن کریم دستگاه‌های مختلفی درگیر می‌شوند و شاید حدود ۲۰۰ دستگاه فعالیت می‌کنند تا ما بتوانیم این نمایشگاه را بر گزار کنیم که چنین هماهنگی درمنطقه بی نظیر است. 

وی خاطرنشان کرد: براساس آماری که به بنده ارائه داده اند، حدود ۷۰ موسسه قرآنی در نمایشگاه قرآن امسال شرکت می‌کنند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *