صدیقه کیانفر از حال این روزهایش گفت/ ادامه تصویربرداری سریال سیروس مقدم در شمال کشور +عکس

16:30 - 30 ارديبهشت 1396
کد خبر: ۳۱۱۱۹۶
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ با اتفاقات، حواشی و اخبار گوناگونی در عرصه فرهنگ و هنر روبه‌رو بود که مهم‌ترین آن را می‌توان صحبت‌های صدیقه کیانفر بازیگر پیشکسوت تلویزیون و سینما از وضعیت این روزهایش دانست.
به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، مهم‌ترین اخبار روزهای پایانی اردیبهشت را صحبت‌های صدیقه کیانفر درباره وضعیت این روزهایش و ادامه تصویربرداری سریال "پایتخت" تشکیل می‌دهند.

** پایتخت ۵ تا سه هفته دیگر در شیرگاه می‌ماند/ سارا و نیکا جلوی دوربین هستند

تصویربرداری سریال "پایتخت ۵ " تا سه هفته آینده در شهر شیرگاه ادامه دارد و بازیگران این اثر همرا با سارا و نیکا جلوی دوربین هستند.

پایتخت 5

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، فصل پنجم سریال تلویزیونی "پایتخت" هم‌اکنون مراحل تصویربرداری را در شهر شیرگاه استان مازندران پشت سر می‌گذارد.

تصویربرداری سریال "پایتخت" تا سه هفته آینده در شهر شیرگاه ادامه دارد و پس از آن، گروه برای ادامه ضبط این مجموعه تلویزیونی به شهرهای دیگری همچون تهران، قشم و کشور قبرس یا یونان که پیش‌تر هم از آن‌ها به عنوان یکی از محل‌های تصویربرداری این مجموعه نام برده شده بود، می‌روند.

در سریال "پایتخت ۵ " تمامی بازیگران اصلی این مجموعه تلویوزیونی پربیننده حضور دارند که علاوه بر آن‌ها بهرام افشاری نیز به این سریال اضافه شده است.

برای مطالعه ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.

** فریدون آسرایی در تدارک آلبومی جدید/زمان انتشار هنوز مشخص نیست

خواننده آلبوم " خاطرات گمشده" با تأکید بر اینکه یک قطعه موفق نتیجه همفکری بین سازندگان آن است، گفت: در آلبوم جدیدم کمتر آهنگسازی کرده‌ام.

فریدون آسرایی

فریدون آسرایی خواننده موسیقی پاپ در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی ، گفت: در روند تولید یک قطعه موسیقی خواننده، آهنگساز و ترانه سرا باید با یکدیگر تعامل داشته باشند.

وی ادامه داد: بیشتر آثار موسیقایی که موفقیت قابل ملاحظه‌ای به دست آوردند و نزد مخاطبان از محبوبیت قابل توجهی برخوردار هستند، نتیجه یک همکاری و تعامل بی نظیر بین سازندگان آن اثر بوده است.

خواننده آلبوم موسیقی " عشق یعنی" تصریح کرد: در تمامی حوزه‌ها، یک خروجی موفق نتیجه یک همکاری و همفکری موفقیت آمیز بین فعالان درآن عرصه است که حوزه موسیقی نیز از این موضوع جدا نیست.

وی در ادامه صحبت‌های خود اظهار کرد: با تعامل بین اعضای سازنده یک اثر موسیقایی، نسبت به اثر دلخواه یک نوع واقع بینی و درک متقابل ایجاد می‌شود و افراد از انتظارات یکدیگر آگاه می‌شوند.

برای مطالعه ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.

** از اجرای مهدی یراحی تا مازیار فلاحی/ ارکستر فیلارمونیک تهران روی صحنه می‌رود

در گزارش زیر به دسته‌ای از هنرمندان عرصه موسیقی که در روزهای آینده با مخاطبانشان دیدار می‌کنند، می‌پردازیم.

مهدی یراحی

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، بسیاری از هنرمندان عرصه موسیقی در عرصه‌های مختلف موسیقی ایرانی، موسیقی پاپ و موسیقی تلفیقی در هفته پیش رو با طرفدارانشان دیدار می‌کنند.

برخی از این هنرمندان در قالب گروه‌های موسیقی و برخی دیگر به صورت انفرادی در سالن‌های مختلف به اجرای برنامه می‌پردازند.

**مهدی یراحی

مهدی یراحی ۱ خرداد در دو نوبت و در ساعت‌های ۳۰: ۱۸ و ۳۰: ۲۱ در برج میلاد روی صحنه می‌رود.

برای مطالعه ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.

** بازیگری برای من یک عشق است/ همه کارگردان‌ها از جمله حسن فتحی مرا فراموش کرده‌اند

بازیگر پیشکسوت عرصه تلوزیون و سینما با اشاره به اینکه همه کارگردان‌ها از جمله حسن فتحی او را فراموش کرده‌اند، از بازیگری به عنوان یک عشق سخن گفت که سال‌ها عمر خود را صرف آن کرده است.

صدیقه کیانفر

صدیقه کیانفر بازیگر پیشکسوت عرصه تلویزیون و سینما در گفت و گو با خبرنگارگروه فرهنگی گفت: این روز‌ها همه مرا فراموش کرده‌اند و هیچ پیشنهادی برای انجام کار تصویری به من ارائه نمی‌دهند.

وی ادامه داد: این روز‌ها با انجام نمایش‌های رادیویی و دعوت توسط دوستانم در رادیو به کارمشغول می‌شوم و روحیه خود را عوض می‌کنم.

بازیگر سریال تلویزیونی "پهلوانان نمی‌میرند" تصریح کرد: در گذشته همکاری‌های بسیاری با شمار زیادی از کارگردانان از جمله حسن فتحی داشته‌ام، اما فکر می‌کنم که آقای فتحی هم مرا فراموش کرده است.

وی در ادامه صحبت‌های خود اظهار کرد: این روز‌ها سریال‌های بسیاری در تلویزیون و حتی شبکه‌هایی مانند شبکه نمایش خانگی ساخته می‌شود، اما برای حضور در هیچ یک از این مجموعه‌ها از من دعوتی نمی‌شود در حالی که من هیچ‌گاه دستمزدی دریافت نمی‌کردم.

برای مطالعه ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.

** خوب٬ بد٬ جلف دوران ظهور کمدی سالم/نگاهی به اولین تجربه کارگردانی نویسنده شب‌های برره

فیلم سینمایی خوب٬ بد٬ جلف به کارگردانی پیمان قاسمخانی به عنوان دومین فیلم پرفروش تاریخ سینمای ایران این روز‌ها آخرین تلاش‌های خود در عرصه اکران را انجام داده و به احتمال فراوان به عنوان دومین فیلم شانزده میلیاردی تاریخ سینما به کار خود پایان خواهد داد.

خوب بد جلف

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی فرهنگی ٬ فیلم سینمایی خوب٬ بد٬ جلف به کارگردانی پیمان قاسمخانی به عنوان دومین فیلم پرفروش تاریخ سینمای ایران این روز‌ها آخرین تلاش‌های خود در عرصه اکران را انجام داده و به احتمال فراوان به عنوان دومین فیلم شانزده میلیاردی تاریخ سینما به کار خود پایان خواهد داد.

این فیلم همزمان با گشت ۲ به کارگردانی سعید سهیلی در اکران نوروزی روی پرده بود و با توجه مدت زمان بیشتر در اکران نتوانست رکورد گشت ۲ را بشکند. خوب بد جلف با نامی مشابه به اثری وسترن به نام خوب بد زشت از همان ابتدا نامی نوستالژیک را برای مخاطبان تداعی می‌کرد.

حال باید دید که اولین تجربه پیمان قاسمخانی در عرصه کارگردانی چگونه توانسته به عنوان دومین فیلم پرفروش تاریخ سینما شناخته شود؟ فیلمی که به اذعان بسیاری از منتقدین از لحاظ ساختار و محتوا بسیار با کیفیت‌تر از گشت ۲ ساخته شده است.

برای مطالعه ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *