ایرانیان مقیم کانادا رای خود را در در کدام کشور به صندوق ریختند؟

4:01 - 30 ارديبهشت 1396
کد خبر: ۳۱۰۹۸۳
رای گیری از ایرانیان مقیم کوبا که از ساعت ۸ صبح به وقت محلی (16:30 به وقت تهران)، در سفارت جمهوری اسلامی ایران در هاوانا آغاز شده بود، به پایان رسید.
انتخابات
به گزارش گروه سیاسی ، رای گیری از ایرانیان مقیم کوبا که از ساعت ۸ صبح به وقت محلی (16:30 به وقت تهران)، در سفارت جمهوری اسلامی ایران در هاوانا آغاز شده بود، به پایان رسید.

همراه با حضور گسترده و پرشور ملت ایران در شعب اخذ رای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در سراسر جهان، ایرانیان مقیم کوبا، دانشجویان، اعضای سفارت جمهوری اسلامی ایران و خانوادهایشان به همراه برخی از گردشگران ایرانی مقیم کانادا در پای صندوق اخذ رای مستقر در سفارت جمهوری اسلامی ایران در هاوانا حاضر و با دادن رای به کاندیداهای مورد نظر خود، جلوه‌ای از همبستگی ملی را به نمایش گذاردند.

با توجه به عدم امکان دایر شدن صندوق‌های اخذ رای برای هموطنان ایرانی مقیم کانادا، و اعلام در سایت اینترنتی سفارت جمهوری اسلامی ایران در هاوانا، مبنی بر دایر بودن صندوق اخذ رای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در محل سفارت برای همه هموطنان مقیم در کوبا و کشورهای همجوار، برخی از ایرانیان مقیم کانادا با سفر به کوبا در رای گیری دوازدهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران مشارکت و به کاندیدای مورد نظر خود رای دادند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *