وقتی لیدرها، پرسپولیس را نقره داغ کردند/ محرومیت از حضور تماشاگران در مهم‌ترین بازی فصل + واکنش تاج

14:48 - 27 ارديبهشت 1396
کد خبر: ۳۰۹۹۸۵
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
تماشاگران تیم فوتبال پرسپولیس به واسطه اشتباه چند تن از لیدرهای این باشگاه نمی‌توانند در دیدار مقابل لخویا قطر به ورزشگاه آزادی بروند.
به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، تیم فوتبال پرسپولیس با حکم کنفدراسیون فوتبال آسیا از حضور تماشاگرانش در دیدار مقابل لخویا قطر در بازی رفت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا 2017 محروم شد.

در بازی قبلی پرسپولیس، تعدادی از تماشاگران از مواد آتش‌زا استفاده کردند. با توجه به اینکه سرخ‌پوشان پایتخت در سال 2015 هم به خاطر رفتارهای مشابه تماشاگران خود با محرومیت تعلیقی روبرو بودند، با محرومیت جدیدی مواجه شدند.

نکته اینجاست که یکی، دو تن از لیدرهای پرسپولیس در دیدار مقابل الوحده امارات در آخرین بازی مرحله گروهی این تیم در متن حاشیه‌ها قرار داشتند و جزو کسانی بودند که از مواد آتش‌زا و لیزر استفاده کردند.

AFC پس از دیدار تیم ملی فوتبال ایران مقابل چین در مرحله انتخابی جام جهانی 2018 که کمک‌داور بازی به دلیل پرتاب اشیا از سوی تماشاگران مصدوم شد، به فدراسیون فوتبال ایران هشدار داد که تکرار چنین اتفاقاتی به محرومیت تیم‌های ایرانی خواهد انجامید اما چند لیدر پرسپولیس بدون توجه به این تذکرات از مواد آتش‌زا استفاده کردند تا پرسپولیس در مهم‌ترین بازی فصل خود از حضور تماشاگرانش محروم شود.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *