حرکت دست به عصا طلا/سکه جسورانه تاخت+نمودار

6:00 - 23 ارديبهشت 1396
کد خبر: ۳۰۸۰۷۵
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
قیمت هر گرم طلا 18 عیار هفته گذشته در بازار علی‌رغم نوسانات متعدد افزایش 392 تومانی داشت، در بازار سکه نیز انواع مختلف سکه در مجموع افزایش قیمت را در طول هفته تجربه کردند.
به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد ، قیمت هر گرم طلا 18 عیار در هفته گذشته در بازه قیمتی 113 هزار و 309 تومان تا 114 هزار و 71 تومان معامله شد. ارزش معامله طلا از ابتدا هفته تا اواسط آن روند افزایشی به خود گرفت، اواسط هفته کاهش قیمت داشت و مجددا تا پایان هفته افزایش قیمت را تجربه کرد.

نمودار قیمت سکه

روند تغییرات قیمت سکه بهار آزادی در طول هفته گذشته افزایش قیمت بوده است، به گونه ای که ابتدا هفته را با قیمت یک میلیون و 166 هزار تومان آغاز کرد و در انتها هفته به قیمت یک میلیون و 172 هزار تومان رسید.گفتنی است سکه بهار آزادی در هفته گذشته تنها یک بار نیز افت قیمت 3 هزار تومانی داشت که طی معاملات روزهای بعد این افت قیمت جبران شد.
نمودار قیمت سکه

قیمت سکه امامی در طول هفته گذشته افزایش 12 هزار و 550 تومانی داشت که بیشترین تغییرات به روزهای دوشنبه و انتها هفته مربوط می‌شد، به طوری که در آخر هفته این سکه به قیمت یک میلیون و 208 هزار و 350 تومان به فروش رسید.

نمودار قیمت سکه
رفتار نیم سکه در بازار همانند سکه بهار آزادی بوده، به گونه‌ای که با یک روز افت قیمت در مجموع روند افزایشی داشته است، اما این افزایش تنها به 2 هزار تومان محدود می‌شد.

نمودار قیمت سکه

نوسان قیمت ربع سکه در مقایسه با سایر دیگر سکه‌ها بیشتر بوده ولی در آخر تنها هزار و 500 تومان افزایش قیمت داشته است. گفتنی است نوسان قیمت ربع سکه در هفته گذشته 4 هزار تومان بوده است. 

نمودار قیمت سکه

سکه گرمی در هفته گذشته تنها در سکه روزکاری قیمت‌گذاری شد که در این مدت قیمت‌ها به ترتیب 262 هزار و 500 تومان، 261 هزار تومان و 262 هزار تومان بوده است.

نمودار قیمت سکه



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *