طبق نظرسنجی‌ها اقبال مردم به جبهه مردمی از جبهه مقابل بیشتر است

17:41 - 18 ارديبهشت 1396
کد خبر: ۳۰۶۹۹۱
عضو هیأت رئیسه جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی از برگزاری نشست‌های مشترک بین ستادها و هماهنگی ستادهای استانی خبر داد و گفت: فضای وحدتی که در میان نیروهای انقلاب ایجاد شده است بسیار امید بخش است و همین، کار را پیش می‌برد.
فروزندهبه گزارش گروه فضای مجازی به نقل از روابط عمومی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی، لطف‌الله فروزنده عضو هیأت رئیسه جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی درباره سیزدهمین جلسه شورای مرکزی این جبهه که عصر امروز یکشنبه 17 اردیبهشت‌ماه برگزار شد، اظهار داشت: شورای مرکزی امروز تحلیلی از فضای حاکم بر انتخابات داشت و با توجه به حضور قدرتمند نامزدهای این جبهه و نگرش مردم، فضای عمومی به نفع جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی است.

*دولت به عملکرد خود باخته است

فروزنده ادامه داد: دولت امروز باید پاسخگوی کارنامه خود باشد و دولت به عملکرد خود باخته است. پاسخ‌های نامزدهای دولت به هیچ عنوان مردم را قانع نمی‌کند.

*نقطه مشترک نامزدهای جبهه مردمی نه به دولت فعلی و تغییر وضع موجود است

وی خاطرنشان کرد: هرچند دو نامزد جبهه مردمی رویکردها و برنامه‌های مختلفی را برای حل مشکلات کشور مطرح می کنند، در یک مساله اشتراک دارند و آن نه به دولت ناکارآمد فعلی و تلاش برای تغییر وضع موجود مدیریت اجرایی کشور است.

فروزنده با تأکید بر اینکه ما بسیار امیدوار هستیم؛ چراکه مردم از وضع موجود آگاه هستند، درباره برنامه‌های جبهه مردمی برای تقویت ستاد نامزدهای جبهه تأکید کرد: ستادهای دو نامزد با هم هماهنگ هستند و نیروهای جبهه در سطح کشور با هر دو ستاد همکاری می‌کنند.

عضو هیأت رئیسه جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی از برگزاری نشست‌های مشترک بین ستادها و هماهنگی ستادهای استانی خبر داد و یادآور شد: فضای وحدتی که در میان نیروهای انقلاب ایجاد شده است بسیار امید بخش است و همین، کار را پیش می‌برد.

*اقبال مردم به جبهه مردمی بسیار بیشتر از جبهه مقابل است

وی درباره نامزدهای دیگر که منتقد وضع موجود بودند، ‌اظهار داشت: شورای مرکزی جبهه مردمی از آقای میرسلیم که به صورت مستقل وارد شده است به دلیل اینکه موضع خوب وانقلابی داشته است تشکر نمود. نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد اقبال مردم به جبهه مردمی بسیار بیشتر از جبهه مقابل است و به فضل الهی این روند روبه‌گسترش خواهد بود.


 


محمد باقر
|
-
|
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۸
0
0
ان شاءالله .ماشاءالله لاحول و لا قوه الا بالله العلی العظیم.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *