منصوریان: با یک بازی حرفه‌ای و منطقی صعود خود را قطعی می‌کنیم/ بازی در دبی هم برای ما خیلی مهم است

16:42 - 18 ارديبهشت 1396
کد خبر: ۳۰۶۹۷۷
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: تمام تلاش ما این است که با یک بازی حرفه‌ای و منطقی صعود خود را برابر حریف سر سخت عربستانی قطعی کنیم.
به گزارش گروه ورزشی ، علیرضا منصوریان پیش از دیدار تیمش مقابل تیم فوتبال التعاون عربستان در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، در نشست خبری اظهار داشت: بازی سختی برابر التعاون خواهیم داشت. خود را صعود کرده نمی‌دانیم. در بازی رفت با نتیجه 3 بر صفر پیروز شدیم اما هیچ چیز قابل پیش‌بینی نیست. تمام تلاش ما این است که با یک بازی حرفه‌ای و منطقی صعود خود را برابر حریف سر سخت عربستانی قطعی کنیم. امروز متوجه می‌شویم در صورت صعود برابر چه تیمی قرار می‌گیریم.

وی ادامه داد: التعاون باید برابر ما حتما برنده باشد چون ممکن است در دبی، الاهلی برنده نباشد و به این دلیل التعاون شانس صعود دارد. از روز اول تکلیف گروه ما معلوم نبود و کار صعود برای همه تیم‌ها به روز آخر کشید. می‌دانیم که فردا از دقیقه یک حمله خواهند کرد و گروه فنی ما آنها را آنالیز کردند و برای آنها برنامه داریم. بازی فردا قابل پیش‌بینی نیست اما مهم‌ترین موضوع این است که حرفه‌ای و با نظم بازی کنیم. بازی در دبی هم برای ما خیلی مهم است. تنها موضوع حتمی کردن صعود است. خط حمله التعاون بسیار قوی است و 4 گل به لوکوموتیو زده است. برابر ما هم در عمان نمایش خوبی داشت اما مدافعان ما بهتر عمل کردند و فردا باید مواظب این خط حمله باشیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تصریح کرد: از باشگاه الاهلی و فدراسیون فوتبال قطر تشکر می‌کنم که روز گذشته به ما کمک کردند و اجازه دادند که در زمین آنها تمرین کنیم. شرایط خیلی خوبی در قطر داریم و از ایرانیان مقیم دوحه و قطر دعوت می‌کنم تا ما را برابر التعاون تنها نگذارند.

منصوریان در پایان گفت: یک تیم خیلی جوان داریم که پله به پله پیش رفتیم. لیگ را به عنوان تیم دوم تمام کردیم و مسیر آسیایی سختی را طی کردیم. ما برابر السد قطر بازی کردیم که قهرمان قطر شد. وقتی بازیکنان جوان ما از مسیر السد قطر رد شدند، من امیدوار شدم که بتوانیم به هدف اول که صعود از مرحله ی گروهی است، برسند. بازیکنان ما از سد ژاوی و یارانش رد شدند و پله پله به تکامل رسیدند. اهداف ما رویایی نیست و هدف اول ما صعود از گروه و هدف دوم ما هم درخشش در پلی‌آف است. بعد از آن 60 روز مهلت داریم و می‌توانیم با چند خرید، به نتایج بهتری برسیم. تیم ما یک راه دارد و باید تلاش و زحمت انجام دهد. امیدواریم خدا لطف کند تا جوانان ما این مسیر را دنبال کنند. اگر از این مرحله پلی‌آف عبور کنیم، روزهای طلایی در انتظار جوانان و باشگاه استقلال است.
 
انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *