پیشگیری از ورشکستگی واحدهای تولیدی در دستور کار/ رایزنی برای تقسیط بدهی و ارائه تسهیلات

9:00 - 17 ارديبهشت 1396
کد خبر: ۳۰۶۳۵۲
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
حجت ‏الاسلام والمسلمین موحدی راد با تاکید بر ضرورت حمایت قانونی و قضایی از سرمایه‏‎گذاری‎های مشروع گفت: تقسیط بدهی و پرداخت تسهیلات با سود کم به واحدهای تولیدی یکی از راه‎های حمایت از تولید و اشتغال، است.
حجت ‏الاسلام والمسلمین موحدی راد دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سیستان و بلوچستان در گفت‎وگو با خبرنگار گروه حقوقی قضایی ، با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای حمایت از فعالیت‌های اقتصادی و تولیدی گفت: در راستای حمایت از تولید و اشتغال و فعالیت‌های اقتصادی از یک کارخانه تولیدکننده البسه بازدید شد و در این راستا ضمن استماع مشکلات کارکنان با همکاری نهادهای مسئول درصدد رفع مشکلات آنها تصمیماتی اتخاذ شد. 

وی با بیان اینکه دستگاه قضایی به دنبال رفع مشکلات حقوقی و قضایی سرمایه گذاران است، ادامه داد: یکی از راه‌های حمایت از واحدهای تولیدی و اشتغال، تقسیط بدهی این واحدها به بانک است به طوری که از بانک‌ها می‌خواهیم که بدهی خود را در چند قسط مطالبه کنند تا واحد صنعتی و تولیدی بدهکار بتواند با فعالیت بیشتر و بهتر بدهی خود را تسویه کند.

حجت الاسلام موحدی راد افزایش امنیت سرمایه گذاری و پیشگیری از ورشکستگی واحدهای تولیدی و کارخانجات را از مهمترین اهداف این بازدیدها بیان کرد و گفت: چنانچه تسهیلات با سود کم به واحدهای تولیدی پرداخت شود در زمینه تولید واشتغال و فقر‎زدایی و ایجاد امنیت پایدار مفید است.

وی با تاکید بر اینکه انجام حمایت‎های قانونی و قضایی از سرمایه‏‎گذاری‎های مشروع نقشی مهم و تاثیر گذار در تحقق اقتصاد مقاومتی دارد اظهار کرد: برای تحقق اقتصاد مقاومتی تولیدکنندگان مکلف به عرضه محصولات با کیفیت و قیمت مناسب هستند و از طرفی مسئولین هم ضمن نظارت بر روند تولیدات باید از کار آفرینان حمایت لازم را داشته باشند همچنین عموم مردم با خرید کالای ایرانی امکان ابتکار، خلاقیت، تولید باکیفیت تولیدکنندگان را مهیا کنند.

گفتنی است؛ روز گذشته حجت‎الاسلام والمسلمین موحدی راد دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سیستان و بلوچستان از کارخانه ناجی پوشش در این استان بازدید کرد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *