سریال در جستجوی آرامش به ماه مبارک رمضان نمی‌رسد/ باز هم به شهرستان می‌رویم

6:30 - 17 ارديبهشت 1396
کد خبر: ۳۰۶۰۷۳
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
تهیه کننده سریال " در جستجوی آرامش" با اشاره به اینکه این سریال به ماه مبارک رمضان نمی‌رسد، از ادامه تصویربرداری بخش‌هایی از این اثر در شهرستان سخن گفت.
علی آشتیانی پورتهیه کننده سریال تلویزیونی " در جستجوی آرامش" در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی گفت: تاکنون بیش از ۵۰ درصد سریال " در جستجوی آرامش" تصویربرداری شده است.

وی ادامه داد: هم اکنون در تهران مشغول تصویربرداری این سریال هستیم و برای ضبط بخش کوتاهی از این اثر باز هم به شهرستان می‌رویم.

سریال در جستجوی آرامش

این تهیه‌کننده عرصه تلویزیون اظهار کرد: تاکنون تمامی بازیگران جلوی دوربین نرفته‌اند، اما در ادامه تصویربرداری بازیگر جدید هم به مجموعه اضافه می‌شود.

وی تصریح کرد: قرار است جمشید مشایخی به این سریال بپیوندند البته بازیگر جدید دیگری هم داریم که، چون هنوز با او قرارداد نبسته‌ایم حضورش قطعی نشده است.

آشتیانی پور یادآور شد: تصویربرداری سریال " در جستجوی آرامش" تا ماه مبارک رمضان به پایان نمی‌رسد و نمی‌توان تصویربرداری این اثر را با وجود پخش، به طور همزمان انجام داد، چون کار دچار دستپاچگی می‌شود و آسیب می‌بیند.

سریال در جستجوی آرامش

وی توضیح داد: سریال " در جستجوی آرامش" ضمن به تصویر کشیدن داستان اصلی، روابط عاطفی و انسانی بین اعضای یک خانواده و دوستان را به تصویر می‌کشد و تمامی رویداد‌ها پیرامون یک شخصیت به نام دکتر بهروز امینی روی می‌دهد.

تهیه کننده سریال " در جستجوی آرامش" تصریح کرد: دکتر امینی علاوه بر موفقیت در حرفه خود، خانواده‌ای بی نظیر و مثال زدنی دارد که پس از ۲۰ سال تلاش مداوم توانسته در راستای تولیدات ملی و دانش بنیان، دارویی برای درمان بیماری سرطان تولید کند.

سریال در جستجوی آرامش

وی خاطرنشان کرد: در سریال " در جستجوی آرامش" به کارگردانی سعید سلطانی، هنرمندانی مانند مهدی هاشمی، داریوش فرهنگ، فرشته سرابندی، پژمان بازغی، کمند امیر سلیمانی، محمد متوسلانی و زهرا سعیدی به ایفای نقش می‌پردازند.

گفتنی است، این اثر تلویزیونی برای شبکه 5 سیما در حال تولید است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *