چمنیان: برنامه اصلی نوجوانان از تیر به طور فشرده برگزار می‌شود/ بازی با تیم‌های اروپایی و آفریقایی موجب تجربه‌اندوزی نوجوانان می‌شود

15:54 - 13 ارديبهشت 1396
کد خبر: ۳۰۵۳۳۶
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال نوجوانان تاکید کرد برای رسیدن به سطح مسابقات جام جهانی نیاز به مسابقات خارجی داریم.
به گزارش گروه ورزشی و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، عباس چمنیان درباره وضعیت آمادگی بازیکنان تیمش گفت: اردوی خود را از روز جمعه ۸ اردیبهشت  آغاز و ملی‌پوشان صبح امروز (چهارشنبه) آخرین تمرینات خود را در مرکز مجموعه ورزشی یزدان پیگیری کردند. همچنین روز گذشته در یک بازی درون اردویی به مصاف تیم امید دیاکو رفتیم و این مسابقه با نتیجه یک - یک به پایان رسید. ملی‌پوشان نوجوان دور بعدی تمرینات خود را از روز پنجشنبه ۲۱ اردیبهشت از سر می‌گیرند.

وی ادامه داد: آنچه مسلم است با توجه به حضور در مسابقات جام جهانی نوجوانان، این تیم نیاز به بازی‌های تدارکاتی با تیم‌های آسیایی و اروپایی دارند. در همین راستا تیم نوجوانان برای آمادگی بیشتر ۲۵ اردیبهشت در مسابقات پانداکاپ شرکت می‌کند. این رقابت‌ها با حضور تیم‌های زیر ۱۸ سال مجارستان، اسلوواکی و چین در شهر چنگدو برگزار و تا ۳۱ اردیبهشت ادامه خواهد داشت.
 
سرمربی تیم ملی نوجوانان درباره حضور همه بازیکنان در این مسابقه خاطرنشان کرد: با تلاش مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال سعی داریم با تمام بازیکنانمان در این مسابقات حاضر شویم، چرا که تمام دغدغه من و کادر فنی این است که همه بازیکنان بتوانند تجربه‌اندوزی کنند. امیدوارم این اتفاق با پیگیری‌های مسئولین فدراسیون رخ بدهد.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *