منصوریان: هواداران کمک کنند کاوه رضایی و ابراهیمی در استقلال بمانند/ اولویت نورافکن بازی در استقلال است

20:37 - 14 ارديبهشت 1396
کد خبر: ۳۰۵۲۵۹
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: در روزهای سخت هواداران ما هیچ وقت ما را تنها نگذاشتند و امروز جواب اعتمادشان را دریافت کردند.
به گزارش گروه ورزشی ، علیرضا منصوریان در مورد دیدار تیمش مقابل سپاهان اظهار داشت: خدا را واقعا شکر می‌کنیم چون از مسیر سخت اول فصل و چالش‌وار عبور کردیم و جز شکر خدا حرفی برای گفتن نداریم. جز تشکر از اعتماد این هواداران چیزی ندارم که بگویم که به مجموعه فنی و بازیکنان جوان ما داشت و از تمام مسیر‌های پرچالش هوادار ما را عبور داد.
 
وی ادامه داد: در روزهای سخت هواداران ما هیچ وقت ما را تنها نگذاشتند و امروز جواب اعتمادشان را دریافت کردند. ما 11 نفر در کادرفنی و 11 بازیکن تغییرات داشتیم هر چند به اندازه لیاقت هواداران نه اما پاسخ بدی ندادیم.
 
سرمربی استقلال افزود: سه‌شنبه بازی بسیار سختی داریم و حریف ما تیم سخت کوشی است. از بین هر دو بازی گروه ما یک تیم صعود می‌کند و باید زیرک باشیم. باید صد در صد حرفه‌ای و منطقی باشیم و ابتدا جواز صعود را دریافت کنیم و بعد به صدر جدول نگاه کنیم. امیدوارم ذوب‌آهن هموطن اصفهانی ما صعود کند تا سهمیه 3+1 حفظ شود.
 
منصوریان خاطرنشان کرد: اگر از گروه‌مان در آسیا صعود و پلی‌آف اول بعد از صعود  را رد کنیم معتقد هستم سال 96 سال خوبی برای استقلال خواهد بود. به استخوان بندی تیم دست نمی‌زنیم و از افتخاری قول گرفتم با حفط استخوان بندی و جذب چند بازیکن سال آینده یک گام بلند‌تر برداریم و استقلال را به جایگاه واقعی برسانیم. امیدوارم سال آینده هواداران را به جایگاه واقعی برسانیم و برای این مهم فقط باید تلاش و تلاش و تلاش کنیم.
 
وی در خصوص اهداف این باتشگاه در فصل بعد گفت: طبیعتا وقتی معما حل شود آسان شود. وقتی به انتها می‌رسیم نقاط ضعف را می‌بینیم. اگر این اطلاعات آخر فصل را داشتم جلوی چند اشتباه را می‌گرفتم و این از سمت خودم و داخل مجموعه بوده است. سه نقطه خوب داشتیم. یکی بازی با السد بود که ما احساس کردیم تمام پرچم کشور در سرتاسر کشور پخش است و همه مردم از ضربه حیدری خوشحال شدند. دومین نکته دربی برگشت بود. می‌دانستیم بعد از السد فاصله کمی تا دربی داریم و باید یک برد از آن بازی بسازیم. سومین نقطه هم امروز بود که خودم احساس کردم داخل زمین هستم. هفته قبل یک ساعت خریدم ببینم چقدر کنار خط قدم می‌زنم و امروز 8.5 کیلومتر تحرک داشتم و با حفظ آن وزنم را هم کم می‌کنم. من برای سال بعد ضمن موفقیت برای استقلال برای رقیبمان پرسپولیس و تراکتورسازی نیز آرزوی موفقیت می‌کنم.
 
وی خاطرنشان کرد: از هواداران می‌خواهم کمک کنند با کاوه رضایی و ابراهیمی قرارداد را تمدید و تیم را تقویت کنیم.
 
سرمربی استقلال در خصوص شروع‌های بد این تیم در هفته‌های اخیر عنوان کرد: خدا نکند جلوی التعاون اتفاق بیفتد. من در این زمینه به مجموعه فنی معترض هستم و یکی از دلایل ریکاوری است. بدشانسی و بی‌توجهی باعث می‌شود در ابتدا به بازی سهل نگاه کنیم. در سه هفته گذشته توانستیم جبران کنیم و باید این ایراد از تیم ما جدا شود و با شروع مسابقه به هر نحوی حریف را کنترل و حداقل گل نخوریم. این نمی‌تواند نقطه خوبی برای ما باشد و باید روی آن کار کنیم.
 
منصوریان در خصوص جذب بازیکنان جدید عنوان کرد: فوتبال همیشه پیغام خوب و بد و نقطه مثبت و منفی دارد. ما همیشه به دنبال رستگاری هستیم و با توجه به شرایط ابتدای فصل به رستگاری رسیدیم. به احتمال 90 درصد خروجی ما کم است و شاید یکی دو نفر بروند. جپاروف و چشمی برمی‌گردند. چشمی نقطه امید ما برای فصل آینده است و احتمال اینکه خرید داشته باشیم 2 یا 3 نفر خواهد بود. صرفا خرید، گارانتی برای پیروزی نیست و حفظ ستاره‌های استراتژی بزرگ ما است. در دو یا سه نقطه نیاز به تقویت داریم و باید آنها را رفع کنیم. با حفظ ستاره‌ها و بازگشت دو بازیکنان اندکی جای خالی داریم که به دنبال پر کردن آن هستیم.
 
وی در خصوص ناراحتی باقری عنوان کرد: فرشید آدمی نیست که فکر کنید همیشه لبخند روی لب دارد و آدم محکمی است. او امسال دو گل مهم برای ما زد. همه آرزو می‌کردند در بازی با سایپا او گل بزند و خدا هم او را سربلند کرد. احساس می‌کردم قبل از بازی تغییراتی خواهد داشت و فکر می‌کردم نهایتا پاس گل بزند اما با لطف خدا و دعای پدر و مادرش گل مهمی زد. چه ببریم و ببازیم یا مساوی کنیم او اولین نفر رختکن را ترک می‌کند.
 
سرمربی استقلال عنوان کرد: ما هدفگذاری برای تیم کردیم و هدف اصلی برای ما حضور در پلی‌آف و عبور از آن صخره است. 12 روز بعد از بازی با التعاون تا بازی بعد فرصت داریم و ابتدا روی خط دفاعی کار می‌کنیم. بچه‌های ما آمادگی کامل این مرحله را دارند تا با پیروزی در پلی‌آف کار بزرگی بکنند. انتخاب عمان برای پلی‌آف انتخاب اشتباهی بود. ما اگر به نمایندگان عربستانی بخوریم متاسفانه 100 هزار هوادارمان را نداریم. در مرحله دوم عمان را انتخاب کردیم که مانند بازی به جای تهران در کرج است. مرز عمان با عربستان نزدیک است و ما باید کشور ثالث را در آسیای میانه انتخاب می‌کردیم و حتی با مشورت با آدم‌های خبره جای با ارتفاع بالا را برمی‌گزیدیم.
 
منصوریان یادآور شد: وقتی لیگ ما شروع می‌شود در هفته چهارم سال بعد باید پلی‌آف یک چهارم را برگزار کنیم و اگر باز هم در جایی با دمای بالا بازی کنیم دچار مشکل می‌شویم. تقویم AFC  با تقویم شرق هماهنگ است و با غرب همخوانی ندارد. ما در شروع مسابقات‌مان باید یک مسابقه سنگین را برگزار کنیم اما تاج می‌گفت در حال کاری هستند تا تقویم آسیا با اروپا هماهنگ شود.
 
وی در خصوص عدم حضور امید نورافکن در اردوی تیم جوانان گفت: اگر استقلال بازی داخلی داشت ما معتقدیم پرچم ملی بر داخلی برتری دارد اما استقلال بازی ملی دارد و 30 میلیون هوادار احساس و عواطف پشت این تیم خوابیده است. استقلال تیم ملی است و تیم جوانان هم ملی است. شرایط ما سخت است و امروز با اضطراب ابراهیمی را بازی دادیم. در شرایطی که ما در پست شماره 6 بالانس نیستیم. اولویت نورافکن بازی در استقلال است.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *