ضرب الأجل گردان‌های عز‌الدین القسام به صهیونیست‌ها

22:06 - 12 ارديبهشت 1396
کد خبر: ۳۰۵۰۱۷
گردان‌های عز‌الدین القسام فلسطین با صدور بیانیه‌ای به رژیم صهیونیستی ۲۴ ساعت مهلت دادند به مطالبات اسرای فلسطینی دربند این رژیم پاسخ دهد.
ضرب الأجل گردان‌های عز‌الدین القسام فلسطین به صهیونیست‌هابه گزارش گروه فضای مجازی ؛ گردان‌های عزالدین قسام به رژیم صهیونیستی ۲۴ ساعت مهلت دادند تا با درخواست اسرای فلسطینی موافقت کند.

شبکه الجزیره به نقل از سخنگوی این گردان‌ها گزارش داد، گردان‌های عزالدین القسام به صهیونیست‌ها در خصوص عدم موافقت با درخواست اسرای فلسطینی در بند این رژیم هشدار داده‌اند.

گردان‌های قسام تهدید کرده‌اند در صورت عدم موافقت رژیم صهیونیستی با مطالبات زندانیانی که در زندان‌های اسرائیل دست به اعتصاب غذا زده‌اند، به ازای هر یک روز تأخیر از طرف این رژیم، ۳۰ اسیر فلسطینی را به لیست تبادل اسرای خود اضافه خواهد کرد.

این گردان‌ها از مردم فلسطین در غزه و کرانه باختری خواست فردا چهارشنبه در حمایت از اسرای فلسطینی دست به تظاهرات بزنند.

 ۱۵۰۰ اسیر فلسطینی از ۱۱ روز پیش بنا به دعوت مروان البرغوثی از رهبران جنبش فتح که به حبس ابد محکوم شده است، در اعتراض به شرایط بد زندان اعتصاب غذا کرده‌اند.

قضیه اسرای فلسطینی در بند زندان‌های رژیم صهیونیستی از مهم‌ترین مسائل فلسطین طی ۵۰ سال گذشته بوده است.

به گفته مسئولان فلسطینی بیش از ۸۵۰ هزار فلسطینی طی ۵۰ سال گذشته توسط نظامیان صهیونیست بازداشت شده و اکنون نیز بیش از ۶ هزار نفر در زندان‌های این رژیم بسر می‌برند.
منبع:فارس



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *