۳۰۰ انگلیسی عضو داعش هستند

20:56 - 11 ارديبهشت 1396
کد خبر: ۳۰۴۶۰۶
حدود ۳۰۰ نفر از اتباع انگلیس در صفوف داعش در سوریه و عراق می‌جنگند و بیشتر آن‌ها نیز مسئول بخش رسانه‌ای و تبلیغات داعش هستند.
۳۰۰ انگلیسی عضو داعش هستندبه گزارش گروه فضای مجازی به نقل از العهد؛ روزنامه تلگراف انگلیس آماری از اتباع این کشور که در صف گروه تروریستی داعش می‌جنگند، اعلام کرد.

تلگراف انگلیس اعلام کرده است که حدود ۳۰۰ نفر از اتباع این کشور در صفوف داعش در سوریه و عراق می‌جنگند و یکی از اتباع این کشور که به دلیل عضویت در گروه داعش اخیرا در ترکیه بازداشت شد، گفته است که بیشتر اتباع انگلیس که در صفوف داعش می‌جنگند، مسئول بخش رسانه‌ای و تبلیغاتی داعش و دارای مناصب بالا هستند.

این فرد انگلیسی و عضو داعش که در ترکیه بازداشت شده بود، همچنین اعلام کرده است که وی در سال ۲۰۱۵ برای پیوستن به داعش و خوشگذرانی به سوریه سفر کرده، ولی بعدا متوجه شده که زندگی با عناصر مسلح شبیه زندگی در زندان است.

پیش از این اخیرا روزنامه میرور، در گزارش خود خبری شوکه کننده‌ای را منتشر کرده است. به گفته این روزنامه طبق نظرسنجی به عمل آمده از سوی موسسه نظرسنجی عمومی ICM، از هر ۱۰ بریتانیایی، یک نفر خود را حامی گروه داعش می‌داند. این تحقیق، نشان می‌دهد که به رغم وحشی‌گری‌ها و اعدام‌های دهشتناک داعش، حمایت از داعش در بریتانیا از ۷ درصد سال پیش به ۹ درصد افزایش یافته است.
منبع:مهر

برچسب ها: عراق سوریه داعش

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *