جزئیات دوازدهمین نشست شورای مرکزی جبهه مردمی برای تعیین کاندیدای نهایی

13:48 - 11 ارديبهشت 1396
کد خبر: ۳۰۴۴۶۶
در دوازدهمین نشست شورای مرکزی جبهه مردمی، تحلیلی از وضعیت عمومی رقابت‌ها و انتخابات ارائه و در باره مسائلی که در مناظره مطرح بود، صحبت شد.
جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی
به گزارش گروه سیاسی ، به نقل از روابط عمومی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی، در دوازدهمین نشست شورای مرکزی جبهه مردمی، تحلیلی از وضعیت عمومی رقابت‌ها و انتخابات ارائه و در باره مسائلی که در مناظره مطرح بود، صحبت شد و همچنین گزارش‌های مختلفی از رفتار صداوسیما که نشان‌دهنده عدم رعایت بی‌طرفی و سوگیری نسبت به برخی از کاندیداها است، مطرح شد.

در این جلسه همچنین درخصوص فعالیتهای تبلیغاتی که باید توسط ستاد این دو نامزد (آقايان قالیباف و رئیسی) تا زمان انتخابات صورت گیرد و اقدامات جبهه مردمی در این زمینه بحث و بررسی صورت بگیرد.

در این نشست، تحلیلی از افکار عمومی و پیمایش‌های اجتماعی در خصوص آرا و نظرات مردم در باره کاندیداهای مختلف مطرح شد و درباره شیوه‌ای که جبهه برای تعیین کاندیدای نهایی در نظر گرفته، تأکید شد و این شیوه مجدداً مورد پذیرش اعضا قرار گرفت.

بر این اساس تا قبل از رأی‌گیری پیمایش‌ها ادامه خواهد داشت و طبق نظر اعضای شورای مرکزی در فرصت کوتاه نمی‌توان به جمع‌بندی رسید، لذا پس از مناظره‌ها و تبلیغات و رسیدن به اطلاعات واقعی از سطح جامعه، این اطلاعات جمع‌بندی خواهد شد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *