قلعه‌نویی: با تیمی مذاکره‌ نکرده‌ام/ همه دنیا کرانچار را می‌شناسند

20:55 - 09 ارديبهشت 1396
کد خبر: ۳۰۳۷۵۷
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: ه من با تیمی صحبت کردم و نه تیمی با من صحبت کرده است.
به گزارش گروه ورزشی ، امیر قلعه‌نویی در نشست خبری بعد از دیدار تیمش مقابل تیم فوتبال سپاهان اظهار داشت: به فوتبال ایران تبریک می‌گویم. امروز یک بازی زیبا در ورزشگاه زیبا، با میزبانی زیبای مردم اصفهان دیدیم. امیدوارم یک روزی همه ورزشگاه‌های ما مانند این ورزشگاه باشند.
 
وی در مورد عملکرد دروازه‌بان سپاهان گفت: ما سه موقعیت تک‌‌به تک داشتیم، اما دروازه‌بان سپاهان با جاگیری خوبی که داشت، توپ‌ها را گرفت. ما هم با بضاعتی که داشتیم، حملاتی روی دروازه حریف انجام دادیم، اما همانطور که گفتم امروز، روز خوب لی‌اولیویرا، دروازه‌بان تیم سپاهان بود.
 
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی در مورد آینده‌اش در تبریز و اینکه گفته می‌شود با برخی تیم‌ها صحبت‌هایی برای فصل آینده انجام داده،  اظهار داشت: نه من با تیمی صحبت کردم و نه تیمی با من صحبت کرده است.
 
قلعه‌نویی ادامه داد: امروز 3 بار موقعیت صددرصد گلزنی ایجاد کردیم و می‌توانستیم به گل برسیم. مهدی شریفی تلاش زیادی برای به ثمر رساندن گل کرد اما همانطور که گفتم گلر سپاهان واقعاً خیلی خوب بود. سپاهان در طول بازی 2 توپ روی دروازه ما آورد و هر دوی آنها را هم تبدیل به گل کرد. زمانی که سپاهان با نتیجه یک بر صفر از ما جلو بود ما می‌توانستیم بازی را به تساوی بکشانیم. اما نتوانستیم از فرصت‌هایمان استفاده کنیم.

وی به تمجید از عملکرد داور دیدار سپاهان - تراکتورسازی پرداخت و گفت: فکر می‌کنم امروز داور عملکرد خیلی خوبی داشت. به جامعه داوری‌مان تبریک می‌گویم چون امروز قضاوت خیلی خوبی انجام دادند.

سرمربی تیم تراکتورسازی به تمجید از زلاتکو کرانچار سرمربی تیم سپاهان هم پرداخت و یادآور شد: من شاگرد کرانچار هستم. همه دنیا کرانچار را می‌شناسند و در ایران نیز همه با او آشنایی دارند. لیاقت باشگاه سپاهان داشتن چنین مجموعه ورزشی بزرگی است.

انتهای پیام/ 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *