کرانچار: می‌دانستم سپاهان شوکه است/ چاره‌ای جز پیروزی مقابل استقلال نداریم

21:11 - 09 ارديبهشت 1396
کد خبر: ۳۰۳۷۵۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: نتایجی که امروز برای ما و حریفان رقم خورد عملاً چاره‌ای نگذاشت جز اینکه مقابل استقلال برای پیروزی بازی کنیم.
به گزارش گروه ورزشی ، زلاتکو کرانچار در نشست خبری بعد از دیدار تیمش مقابل تیم فوتبال تراکتورسازی اظهار داشت: می‌دانستم که یک بازی جذاب و باکیفیت را از سوی دو تیم شاهد خواهیم بود. از این پیروزی خوشحالم و به همه تبریک می‌گویم. تراکتورسازی در بین 3 تیم نخست است و بازی خوبی انجام داد. هر دو تیم فشار زیادی تحمل می‌کنند.

وی ادامه داد: به دنبال رسیدن به سهمیه آسیایی بودیم و تراکتورسازی هم برای نایب‌قهرمانی تلاش می‌کرد. به خاطر بازی خوب بچه‌هایم به آنها تبریک می‌گویم. البته تراکتورسازی هم امروز خوب بازی کرد و موقعیت‌های خوبی به وجود آورد اما با خوش‌شانسی ما توپ‌های حریف تبدیل به گل نشد. خوشحالم هوادارانی که در این شرایط آب و هوایی به ورزشگاه آمده بودند خوشحال ورزشگاه را ترک کردند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان تصریح کرد: تراکتورسازی در 25 دقیقه اول بسیار منسجم دفاع کرد ولی می‌دانستیم آنها نمی‌توانند به این بازی خود ادامه دهند. این یک ایده آگاهانه بود و ما از تمایل تراکتورسازی برای استفاده از ضدحملات آگاهی داشتیم. تراکتورسازی هم در نیمه اول و هم در نیمه دوم چشم به ضد حملات داشت ولی ما با تعویضی که انجام دادیم نقشه‌های آنها را خنثی کردیم.

کرانچار خاطرنشان کرد: در نیمه دوم مدافعان تراکتورسازی پست خودشان را رها کرده و برای استفاده از پرتاب‌های بلند به زمین ما می‌آمدند. با آوردن دو بازیکن دیگر به زمین باز هم توانستیم حملات تراکتورسازی را خنثی کنیم. امروز 2 گل زدیم و می‌توانستیم 2 گل دیگر هم به ثمر برسانیم. این بر عهده مربی است که ببیند کدام بازیکن تأثیرگذاری بیشتری دارد و از او استفاده کند.

وی درباره ادامه حضورش در سپاهان گفت: در جلسه‌ای که با مسئولان باشگاه داشتم شرایط را به لحاظ بازیکنان، اطراف تیم و بودجه باشگاه برای مسئولان باز کردم. در واقع من به عنوان سرمربی باید هشدار بدهم که تیم در چه پست‌هایی نیاز به تقویت دارد. روزی که جلسه برگزار شد و قرار بود قراردادم را امضا کنم، می‌خواستم که این مسئله حل شود و مدت قراردادم هم بیشتر باشد اما به پیشنهاد باشگاه این قرارداد 6 ماهه بسته و مقرر شد که در پایان فصل با همدیگر صحبت کنیم. به نظرم باید به زودی وضعیت سرمربی سپاهان تعیین تکلیف شود.  زمانی که می‌خواستم به اینجا بیایم می‌دانستم که سپاهان شوکه است اما از آنجایی که قلبا این تیم را دوست دارم هدایت آن را قبول کردم.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *