عارف لرستانی اشک طنازها را درآورد/ شب کوک جدید تولید می‌شود/درگذشت بازیگر جیمزباند و سوپرمن + تصاویر

16:54 - 27 فروردين 1396
کد خبر: ۲۹۹۳۹۵
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
27 فروردین ماه 1396 با اتفاقات، حواشی و اخبار گوناگونی در عرصه فرهنگ روبه رو بود که مهم‌ترین آن را می‌توان برگزاری مراسم تشییع پیکر عارف لرستانی بازیگر تلویزیون و سینما دانست.
به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، برگزاری مراسم تشییع پیکر عارف لرستانی بازیگر تلویزیون و سینما از مقابل تالار وحدت، حضور هنرمندان در این مراسم و همچنین خبرهایی که از ساخت سری جدید برنامه های "شب کوک" و "محله گل و بلبل" شنیده می‌شود، مهم ترین اخبار روز 27 فروردین را تشکیل می‌دهند.

** عارف لرستانی در میان دوستدارانش تشییع شد/ حضور هنرمندان در تالار وحدت

پیکر عارف لرستانی در میان هنرمندان و دوستداران این بازیگر در تالار وحدت تشییع شد.

عارف لرستانی اشک بازیگران طنز را هم درآورد/ / وضعیت جدیدترین سری شب کوک و محله گل و بلبل/ قطعه‌ای که مهران مدیری به بازیگر قهوه تلخ تقدیم کرد +عکس
عارف لرستانی اشک بازیگران طنز را هم درآورد/ / وضعیت جدیدترین سری شب کوک و محله گل و بلبل/ قطعه‌ای که مهران مدیری به بازیگر قهوه تلخ تقدیم کرد +عکس 

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، مراسم وداع با عارف لرستانی هنرمند عرصه تلویزیون و تئاتر در تالار وحدت برگزار شد.

پیکر عارف لرستانی پس از بدرقه، به سمت زادگاه او در کرمانشاه تشییع می شود تا در جوار پدربزرگش آرام بگیرد.

برای مشاهده ادامه این خبر اینجا کلیک کنید.

** لژیونر و در جستجوی آرامش تا پایان فصل بهار جلوی دوربین هستند/ گرانباری به ایران هراسی می‌پردازد

مدیر گروه فیلم وسریال شبکه 5 با اشاره به اینکه دو پروژه لژیونر و در جستجوی آرامش تا پایان فصل بهار جلوی دوربین قرار دارند، از  پروژه "گرانباری" به عنوان اثری سخن گفت که به موضوع ایران هراسی می‌پردازد.

عارف لرستانی اشک بازیگران طنز را هم درآورد/ وضعیت جدیدترین سری شب کوک و محله گل و بلبل/ قطعه‌ای که مهران مدیری به بازیگر قهوه تلخ تقدیم کرد +عکس
عارف لرستانی اشک بازیگران طنز را هم درآورد/ وضعیت جدیدترین سری شب کوک و محله گل و بلبل/ قطعه‌ای که مهران مدیری به بازیگر قهوه تلخ تقدیم کرد +عکس 

غلامرضا الماسی مدیر گروه فیلم و سریال شبکه 5 در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی گفت: به طور یقین تلاش دوستانی که در بخش‌های مختلف شبکه 5 فعالیت می‌کنند و مدیر شبکه، در نیتجه کیفی تولیدات شبکه  5 تاثیر می‌گذارد و با این حال ما هم در کنار سایر افراد تلاش می‌کنیم تا به یک نتیجه مطلوب برسیم.

وی ادامه داد: از شهریور ماه سال 1395 طرح اولیه سریال تلویزیونی "لژیونر" در شبکه مطرح شد و قرار بود این اثر برای نوروز ساخته شود.

 برای مشاهده ادامه این گفت و گو اینجا کلیک کنید.

** تغییرات محسوس در فصل سوم محله گل و بلبل/رضایت 90 درصدی مخاطبان از این مجموعه

نویسنده "محله گل و بلبل" با اشاره به اینکه در صورت ساخته شدن فصل سوم این مجموعه تغییرات زیادی در آن اتفاق می‌افتد، از رضایت 900 درصدی مخاطبان این مجموعه سخن گفت.

محله گل و بلبل

محمد درویشعلی پور نویسنده مجموعه تلویزیونی "محله گل و بلبل" در گفت  و گو با خبرنگار گروه فرهنگی گفت: "محله گل و بلبل"  در 900 قسمت تولید می‌شود و ما نیز روال داستان را به گونه ای پیش می‌بریم که در این  مدت، قصه به پایان برسد.

وی ادامه داد: هنوز تصمیم گیری برای اینکه شخصیت‌های جدیدی با حضور بازیگران جدید به مجموعه اضافه شوند، صورت نگرفته البته شاید شخصیت جدیدی مانند شخصیت بازپرس که امیر سهیلی نقش آن را ایفا کرد، داشته باشیم.

برای مشاهده ادامه این گفت و گو اینجا کلیک کنید.

** مهران مديری قطعه يارتويی را به زنده ياد عارف لرستانی تقديم كرد

قطعه «یار تویی» با صدای «مهران مدیری» و آهنگسازی «مهیار علیزاده» بر روی شعری از «مولانا» منتشر و در دسترس مخاطبان  قرار گرفت.

مهران مدیری

به گزارش گروه فرهنگی به نقل از روابط  عمومی پروژه، قطعه «یار تویی» یکی از آثار آلبوم جدید مهران مدیری با موسیقی مهیار علیزاده است که این روزها مراحل پایانی تولید را سپری می‌کند و به زودی روانه بازار می‌شود.

برای مشاهده ادامه این گفت و گو اینجا کلیک کنید.

** همکاری فریدون آسرایی و فرزاد فرزین در موسیقی سریال عاشقانه/ تولید سری جدید شب کوک پس از انتخابات

آسرایی با اشاره به آغاز تولید سری جدید برنامه موسیقایی شب کوک از همکاری با فرزاد فرزین برای تولید قطعه ای مشترک برای  سریال "عاشقانه" سخن گفت.

فریدون اسرایی

فریدون آسرایی خواننده موسیقی پاپ در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی گفت: من صحبت‌های تهیه  کننده برنامه تلویزیونی "شب کوک" را نقل می‌کنم که بر این اساس قرار است سری جدید این برنامه خرداد ماه و پس از انتخابات ساخته شود.

وی ادامه داد: عنوان این برنامه تغییر کرده و جای خود را به "آوا نو" داده است و قرار است در شکلی جدید و با حال و هوای متفاوت روی آنتن برود.

برای مشاهده ادامه این گفت و گو اینجا کلیک کنید.

** بازیگر فیلم های جیمز باند و سوپرمن 2 درگذشت‌

کلیفتون جیمز بازیگر مطرح سینمای هالیوود دیشب در سن 96 سالگی بر اثر کهولت سن از دنیا رفت.

بازیگر فیلم های جیمز باند و سوپرمن 2

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، "کلیفتون جیمز" بازیگر مطرح سینمای هالیوود دیشب در سن 96 سالگی و بر اثر کهولت سن از دنیا رفت.
 
از فیلم‌ها یا برنامه‌های تلویزیونی که وی در آن نقش داشته است می‌توان به سوپرمن ۲، آخرین مأموریت ، مردی با طپانچه طلایی ، آتش غرور اشاره کرد.

برای مشاهده ادامه این گفت و گو اینجا کلیک کنید.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *