رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

توضیحات پلیس گیلان در مورد انتشار فیلم ضرب و شتم راننده خاور/ برخورد قاطع با پلیس های متخلف

13:04 - 27 فروردين 1396
کد خبر: ۲۹۹۲۸۳
یک مقام آگاه در پلیس گیلان گفت: فیلم برخورد با راننده متخلف و متواری از دست ماموران در لاهیجان متعلق به سال گذشته است و با خاطیان آن برخورد قاطع شده است.
ضرب و شتم راننده خاوریک مقام آگاه  در پلیس گیلان در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه ، اظهار داشت: سال گذشته راننده متخلف یک دستگاه خاور  حین تردد با بار اضافه در شهر لاهیجان از سوی پلیس شناسایی شده و ماموران برای اعمال قانون به این راننده ایست می دهند. این راننده خطاکار بدون توجه به ایست پلیس اقدام به فرار کرده و حین تعقیب و گریز با جدول و یک درخت برخورد و متوقف می شود. 

وی ادامه داد: راننده خودرو هیچگونه مدرک هویتی و مدارک خودرو به همراه نداشته و در حین تردد در سطح شهر نیز بار اضافی خاور در حال ریختن روی زمین بوده است. 

این مقام آگاه در پلیس گیلان با بیان اینکه حرکات ماموران در ضرب و شتم راننده  به هیچ وجه قابل دفاع نبوده است، افزود: در همان زمان با انتشار فیلم بلافاصله با  سرباز و دو افسر پلیس خطاکار برخورد و این افراد به مراجع قضایی معرفی شدند. پلیس به هیچ وجه رفتار صورت گرفته را تائید نکرده و با این افراد نیز برخوردهای لازم انجام شده است. اما موضوع مهم دیگر تخلف این راننده و فرار آن از دست ماموران است. 

به گفته وی  تحقیقات برای شناسایی و برخورد با  افرادی که اقدام به انتشار دوباره این فیلم در فضای مجازی کرده اند، آغاز شده است. 
 

برچسب ها: پلیس گیلان

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *