رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

اعزام تیم‌های تکواندو نوجوانان به قزاقستان

12:18 - 27 فروردين 1396
کد خبر: ۲۹۹۲۵۹
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
تیم‌های نوجوانان دختر و پسر تکواندو در دو بخش کیوروگی و پومسه برای حضور در مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا، صبح امروز (یکشنبه) عزام آتی‌راو قزاقستان می‌شوند.
به گزارش گروه ورزشی و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، نهمین دوره مسابقات قهرمانی تکواندو جوانان آسیا در بخش کیوروگی و چهارمین دوره در بخش پومسه از روز چهارشنبه (30 فروردین) به مدت سه روز در آتی‌راو قزاقستان برگزار می‌شود که تیم‌های کشورمان صبح امروز (یکشنبه) برای حضور در این رقابت‌ها، کشورمان را ترک می‌کنند.

تیم تکواندوی نوجوانان پسر با ترکیب امير ولي‌پور (وزن 45- کیلوگرم)، حميدرضا صدری (وزن 48- کیلوگرم) ، حامد اصغری (وزن 51- کیلوگرم)، ابراهيم صفری (وزن 55- کیلوگرم)، حميدرضا هاديان (وزن 59- کیلوگرم)، اميرعلی پروينی (وزن 63- کیلوگرم)،‌ رضا مختاری (وزن 68- کیلوگرم)، محمدحسين يزدانی (وزن 73- کیلوگرم)، اميرحسين وقوعی‌آذر (وزن 78- کیلوگرم) و محمدعلی خسروی (وزن 78+ کیلوگرم) و هدایت وحید عبداللهی (سرمربی) و حسین کریمی، سعید رمضانی و رشید فتاحی (مربیان) در این رقابت‌ها حضور پیدا می‌کنند. محمدرضا زوار هم مدیر فنی تیم است.

نوجوانان دختر کشورمان هم با ترکیب مبینا نژاد کته‌سری در وزن 42- کیلوگرم، مهلا مؤمن‌زاده در وزن 44- کیلوگرم، زهرا علیزاده در وزن 46- کیلوگرم، دنیا محمدی در وزن 49- کیلوگرم، ستاره چابکی در وزن 52- کیلوگرم، مبینا شاکری در وزن 55- کیلوگرم، یلدا ولی‌نژاد در وزن 59- کیلوگرم، زهرا شجاعی‌راد در وزن 63- کیلوگرم، مبینا بابالو در وزن 68- کیلوگرم و زهرا پوراسماعیل در وزن 68+ کیلوگرم به مصاف حریفان‌شان می‌روند.
 
هدایت این تیم را اعظم درستی به عنوان سرمربی و نيلوفر صفريان، معصومه محمدیان و محبوبه محمدنژاد به عنوان مربی برعهده دارند.

اما مرجان تاجی رستم‌آبادی، راضیه آقایی و ریحانه عمرانی‌مقدم در بخش استاندارد و فروغ راسخ، تارا مردانی و فاطمه بیدکی در بخش ابداعی تیم ملی پومسه دختران کشورمان را تشکیل می‌د‌هند که فاطمه اسدپور، سرمربی تیم و آتوسا فرهمند، مربی این تیم هستند.

گفتنی است تیم نوجوانان پومسه پسر روز گذشته (شنبه) راهی قزاقستان شدند.
 


برچسب ها: تکواندو

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *