فعالیت های انتخاباتی در فضای مجازی رصد می شود/ اعلام بیشترین تخلفات انتخاباتی سایبری

12:03 - 27 فروردين 1396
کد خبر: ۲۹۹۲۵۱
سرپرست پلیس فتا استان بوشهرگفت: برای جلوگیری از تخلفات، تمام فرایند انتخابات در فضاهای مجازی رصد و پیگیری می‌شود.
فتابه گزارش گروه جامعه ،سرگرد مهدی قاسمی با اشاره به برگزاری انتخابات مهم و با اهمیت  ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و  روستا اظهار داشت: برای جلوگیری از تخلفات و جرائم تمام فرایند این انتخابات در فضاهای مجازی در استان بوشهر رصد و پیگیری می‌شود.

وی با تاکید بر فعالیت شبانه‌روزی پلیس فتا استان بوشهر برای شناسایی تخلفات سایبری و اینترنتی افزود: شناسایی و کشف جرائم در فضاهای مجازی و سایبری در اولویت برنامه‌های پلیس فتاست که در این راستا اقدامات لازم و موثر  انجام می‌شود.

سرپرست پلیس فتای استان بوشهر با تاکید بر شناسایی تخلفات انتخاباتی در فضای مجازی گفت: فعالیت‌ها، جرائم و تخلفات انتخاباتی در فضاهای مجازی با تلاش شبانه‌روزی پلیس فتای استان بوشهر رصد و با متخلفان برخورد قاطع می‌شود.

قاسمی با اشاره به رصد فضای انتخاباتی استان بوشهر در رسانه‌ها و شبکه‌های مجازی تاکید کرد: پلیس فتا اقدامات لازم برای پیشگیری از تخلفات انتخاباتی در فضای مجازی با جدیت انجام داده است.

وی بخشی از تخلفات انتخاباتی را در فضاهای مجازی برشمرد و تصریح کرد: از جمله تخلفات انتخاباتی در فضاهای سایبری و مجازی می‌توان به تخریب نامزدهای رقیب، ایجاد شایعات انتخاباتی، انتشار نظرسنجی و سوءاستفاده از فضای مجازی در فضای تبلیغات انتخاباتی اشاره کرد.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *