انتقاد محسن رضایی از فیلم «ماجرای نیمروز»

9:44 - 27 فروردين 1396
کد خبر: ۲۹۹۱۴۱
محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام بعد از تماشای فیلم سینمایی «ماجرای نیمروز» با انتشار پستی انتقادی در اینستاگرام نوشت: آن روزها برای هر عملياتی، با توجه به حساسيت‌ها به كار گروهی نياز بود اما بدون نظر نهايی من عمليات انجام نمی‌شد.
به گزارش خبرنگار گروه فضای مجازی ، محسن رضایی پس از تماشای فیلم «ماجرای نیمروز» با انتشار پستی در اینستاگرامش به این فیلم انتقاد کرد و نوشت: «ديشب فيلم «ماجرای نيمروز» را در سالن نمايش خانه هنرمندان به تماشا نشستم. فيلم خوبي بود. از تهيه كننده تشكر كردم و گفتم به دوستان، مخصوصاً بازيگران هنرمند فيلم سلام برسانيد.
 
بعد پرسيدم رحيم نقش مرا ايفا كرده است؟ كه پاسخ دادند رحيم نقش حبيب را بازی مي كند. به خاطر دارم آن روزها براي هر عملياتی با توجه به حساسيت‌ها به كار گروهی نياز بود اما بدون نظر نهايی من عمليات انجام نمی‌شد. سازندگان فيلم، بی آن‌كه من بخواهم، درباره جابه‌جايی نقش ها توضيح دادند كه خواسته‌ايم فقط عمليات را نشان دهيم!
 
به هر حال اميدوارم هنرمندان ما كه تاريخ انقلاب را با منظره جذاب روايت قاب می‌گيرند، دچار نگاه جناحی يا سانسور نشوند البته گاهی شايد برای ملاحظه‌كاری هم بايد به آن ها حق داد.»
 
محسن رضایی

فیلم ماجرای نیمروز به ترورهای سال ۱۳۶۰ به دست گروه مجاهدین خلق می‌پردازد که این درگیری‌ها پس از برکناری ابوالحسن بنی‌صدر به عنوان رئیس جمهور توسط مجلس شدت می‌گیرد. این فیلم ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ در سینماهای ایران اکران شد که مورد استقبال بسیاری قرار گرفت ... ماجرای نیمروز فیلمی به کارگردانی محمدحسین مهدویان، نویسندگی محمدحسین مهدویان و ابراهیم امینی و تهیه‌کنندگی سید محمود رضوی محصول سال ۱۳۹۵ است.

/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *