دانلود برنامه ای برای مدیریت مصرف اینترنت

18:36 - 26 فروردين 1396
کد خبر: ۲۹۸۹۹۳
دسته بندی: فضای مجازی ، عمومی
GlassWire اپلیکیشنی برای اندروید است که به کمک آن می‌توانید میزان مصرف اپلیکیشن‌ها از اینترنت را مشاهده و مدیریت کنید.
به گزارش گروه فضای مجازی ، قیمت بالای اینترنت‌ سیم‌کارت و خانگی باعث شده است تا نداشتن دغدغه‌ی ترافیک و حجم مصرفی امری غیر ممکن باشد.

بسیاری از کاربران نگران مصرف بی‌رویه و در اکثر مواقع بی‌دلیل اپلیکیشن‌های خود از اینترنت هستند و در بسیاری از مواقع که با اتمام زودهنگام حجم اینترنتی خود مواجه می‌شوند‌، اپ‌های نصب شده در گوشی را مقصر می‌دانند و معتقدند که کمتر از حجم اسمی بسته‌ی خریداری شده مصرف کرده‌اند.

برای حل این مشکل اپلیکیشن‌های کاربردی و بسیار مفیدی طراحی شده‌اند که قادر به کنترل کامل اپلیکیشن‌های نصب شده و آنالیز مصرف دیتا توسط آن‌ها هستند. GlassWire یکی از این اپ‌های کاربردی است که بعد از نصب شدن در گوشی، تمام اپلیکیشن‌های موجود در تلفن شما را زیر نظر می‌گیرد و مصرف حجم آن‌ها را به طور دقیق برای شما ثبت می‌کند.

برای مثال شما با نصب این برنامه در ابتدای خرید یک بسته، و بررسی آن در پایان می‌توانید مشاهده کنید که حجم بسته‌ی شما، توسط کدام اپلیکیشن‌ها مصرف شده‌اند.

معمولا در این لیست‌ها اپلیکیشن‌هایی همچون اینستاگرام، فیسبوک، تلگرام یا‌... در صدر هستند با این حال ممکن است اپلیکیشنی را مشاهده کنید که بدون آنکه استفاده‌ی خاصی از آن کنید، حجم قابل توجهی را از ترافیک شما مصرف کرده است. به این طریق می‌توانید با حذف آن، یا با کاهش استفاده از اپلیکیشن‌های پرمصرف همچون اینستاگرام، به مدیریت بهتر مصرف حجم در آینده بپردازید.

GlassWire از هر دو ارتباط اینترنتی وای‌فای و سیم‌کارت پشتیبانی می‌کند و فارغ از آنکه از کدام یک برای ارتباط اینترنتی خود استفاده می‌کنید، این برنامه قادر است مصرف آن را تحت نظر بگیرد.

نکته‌ی جالبی که در GlassWire وجود دارد گراف زنده و Live است به طوری که با اجرای برنامه، می‌توانید برنامه‌هایی را که در همان لحظه مشغول مصرف ترافیک هستند مشاهده کنید. بازگشت به زمان نیز وجود دارد و شما برای مثال می‌توانید مصرف اینستاگرام را در روزهای گذشته نیز مشاهده کنید.

دانلود برنامه ای برای مدیریت مصرف اینترنت 

گزارش‌های روزانه و هفتگی به مرور تهیه و تنظیم می‌شوند و در نهایت با ترکیب آن‌ها، گزارش‌های ماهانه و حتی سالانه در اختیار شما قرار می‌گیرد. نکته‌ی جالب بعدی امکان اعمال محدودیت برای حجم مصرفی است.

برای مثال اگر یک بسته‌ی ۳ گیگابایتی را خریداری کرده‌اید می‌توانید با تنظیم اخطار روی ۲ گیگ، به محض رسیدن حجم مصرفی به این رقم توسط نوتیفیکیشن با خبر شوید تا بتوانید باقیمانده‌ی حجم را با احتیاط و کنترل بهتری مدیریت کنید. GlassWire حدود ۵۰ هزار دانلود در پلی‌استور گوگل ثبت کرده است و برای اجرا به اندروید ۴.۴ یا بالاتر نیاز دارد.

ویژگی‌ها

  • طراحی زیبای رابط کاربری
  • مدیریت مصرف تمام اپلیکیشن‌های نصب شده
  • نمایش گراف زنده و لایو
 

منبع: زومیت



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *