با استفاده از فرهيختگان صاحب‌نظر می‌توان قدم‌های بزرگی را در عرصه اقتصادی برداشت

18:37 - 25 فروردين 1396
کد خبر: ۲۹۸۵۸۸
حجت الاسلام والمسلمین رئیسی گفت: از افتخارات نظام اسلامی ما آن است که تمامی اجزای نظام با رای مردم رقم می خورد. رای مردم در نظام ما تشریفاتی نیست و سرنوشت کشور را رقم می‌زند.
حجت الاسلام و المسلمین رئیسیبه گزارش خبرنگار گروه سیاسی ، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی پس از ثبت نام جهت کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم با حضور در جایگاه خبرنگاران طی سخنانی گفت: از افتخارات نظام اسلامی ما آن است که تمامی اجزای نظام با رای مردم رقم می خورد. رای مردم در نظام ما تشریفاتی نیست و سرنوشت کشور را رقم می‌زند.
 
وی بیان داشت: كشور ما بعد از گذشت سه دهه دولتهای مختلفی را تحربه كرده است؛ در اين دولت‌ها گام‌هايی در جهت پيشرفت ملت برداشته شده است؛ لكن عليرغم همه تلاش‌های انجام شده شرايط كشور به طوری است كه مردم سوال می‌كنند چرا بيكاری وجود دارد؟ مردم سخنانشان اين نيست كشور با اين همه منابع عظيم آيا در شان ملت ماست كه شخص بيكاری شرمنده خانواده‌اش شود؟
 
حجت الاسلام و المسلمین رئیسی تصریح کرد: با مديريتي كه  فرای جناح ها و دسته‌جات سياسی فكر كند، برون رفت از اين وضعيت امكان پذير است؛ بيش از سه دهه مديريت در كشور داشتم؛ ميتوان بسياری از ساختارهای كشور را اصلاح كرد.
 
 وی گفت: من با مسئوليت آستان قدس رضوی كه افتخاری عظيم برايم نصيبم شد در اين مدت تمام تلاشم اين بود كه آنچه از حكم رهبری استفاده می‌شود برای كمك به زائرين و فقرا تمام تلاش خودم را به كار گيرم.
 
حجت الاسلام و المسلمین رئیسی با بیان اینکه تا همين نزديكی‌ها از ورود به عرصه انتخابات امتناع می‌ورزيدم، خاطرنشان کرد:بيشترين مراجعات به من در آستان قدس رضوی برای درخواست اشتغال بود؛ با استفاده از فرهيختگان صاحب نظر می‌توان قدم های بزرگي را در عرصه اقتصادی برداشت.
 
 وی تصریح کرد: می‌توانم كانديدای همه مردم ايران و دلسوزان انقلاب اسلامی قرار بگيرم؛ ما خودمان را منحصر به يك جريان سياسي خاص نمي دانيم؛ به عنوان يك طلبه از مردم  و با مردم  و در مردم خواهم بود.
 
حجت الاسلام و المسلمین رئیسی گفت:در اعلام كانديداتوری ضمن تشكر از حسن ظن همه عزيزان، متعلق به تمام جريانات هستم.

وی ادامه داد: همكاران ما در آستان قدس تمام تلاششان را انجام امور جاری به كار گرفته‌اند و از اقداماتی كه ممكن است احيانا شائبه انتخاباتی داشته باشد حتما پرهيز كردند و انجام نخواهند داد.
 
وی خاطرنشان کرد: بس است نگارش حقوق شهروندی؛ حقوق شهروندی بايد در عمل پياده شود.
 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *