تبلیغات زودتر از موعد در استان گلستان نداشتیم/ برگزاری انتخابات الکترونیک احتمال خطا را کمتر می کند

8:04 - 25 فروردين 1396
کد خبر: ۲۹۸۲۱۳
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
عضو هیأت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان گلستان گفت: در سیستم رای گیری الکترونیک افراد با اثر انگشت منحصر به خودشان شناسایی می شوند و کدملی شان هم ثبت و تشخیص داده می شود ودر این صورت احتمال خطا بسیار کم و این نحوه رای گیری مورد پسند است.
ابراهیمی
علیرضا ابراهیمی، عضو هیأت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان گلستان در گفت و گو با خبرنگار گروه سیاسی درباره نحوه برگزاری انتخابات شوراها بصورت الکترونیک بیان داشت: برگزاری انتخابات الکترونیک روش جدید و مدرنی در رای گیری است و مطمئنا احتمال خطا را کمتر می کند. 

وی ادامه داد: در سیستم رای گیری الکترونیک افراد با اثر انگشت منحصر به خودشان شناسایی می شوند و کدملی شان هم ثبت و تشخیص داده می شود ودر این صورت احتمال خطا بسیار کم  و این نحوه رای گیری مورد پسند است.

عضو هیأت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان گلستان درباره موارد تبلیغات زودتر از موعد در این استان عنوان داشت: دیده شده در برخی از شبکه های مجازی افراد به عنوان کاندیدا خود را مطرح نکرده اند اما اصطلاح خاصی را پشت بند اسمشان بکار برده اند و چنین مواردی بوده اما اینکه خود را رسما کاندیدا اعلام کرده و شروع به تبلیغات کنند، چنین چیزی را در سطح این استان نداشته ایم. 

ابراهیمی خاطرنشان کرد: گزارشات تخلفات را هیات نظارت می گیرد و از شهرستان به استان ارسال می کند و قطعا به موارد اینچنینی رسیدگی خواهد شد. 

وی درباره میزان مشارکت مردمی در انتخابات پیش رو نیز  اظهار داشت: با توجه به اینکه انتخابات شورای شهر و روستا و ریاست جمهوری بطور همزمان برگزار می شود و نیز با در نظر گرفتن شرایط کشور و نیز اوضاع و احوال شرایط بین المللی من برداشتم این است که انتخاباتی با حضور حداکثری مردم را خواهیم داشت.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *