اعتراض بازیکن سابق استقلال به جشن قهرمانی پرسپولیس

8:53 - 23 فروردين 1396
کد خبر: ۲۹۷۸۰۶
حنیف عمران زاده بازیکن تیم صبای قم در اعتراض به برگزاری جشن زودهنگام قهرمانی پرسپولیس پستی در اینستاگرامش منتشر کرد که اعتراض هواداران پرسپولیسی را به همراه داشت.
چندی پیش حنیف عمران زاده بازیکن سابق تیم استقلال با انتشار پستی در اینستاگرامش به برگزاری جشن زودهنگام قهرمانی پرسپولیس اعتراض کرده بود و گفته بود که اين ديگه نديده بوديم، آخرشه فوتبال ماست كارى نميشه كرد. چلسي هم زودتر قهرمان ميشه تو ليگ انگليس قراره كپى بردارى كنه از ليگ ما، جام زودتر بده مگه خونه خاله است.
 
حنیف عمران زاده
 
اما به دنبال انتشار این پست، بسیاری از طرفداران تیم پرسپولیس هم در اعتراض به صحبت های حنیف عمران زاده در خصوص تیم‌شان واکنش های توهین آمیزی داشتند که به گفته حنیف عمران زاده البته این پیغام ها از سوی طرفداران واقعی تیم پرسپولیس نیست و این ها طرفدارنما هستند.
 
به دنبال این واکنش ها بازیکنان صبای قم مجددا در اینستاگرامش پستی منتشر کرد و نوشت که اين تنها بخشي از دايركت هايي هست كه در اين چند ساعت براي من ارسال شده !!! جالبه كه فقط گفتن حرف حقيقت باعث شده اينطور دايركت از طرف يك عده هوادار نما كه بويي از انسانيت نبرده اند براي من ارسال شود و الفاظي كه لايق خودشون و خانوادشون هست را به من نسبت دادن البته براي من و خيلي از بازيكنان استقلال روشن و واضح هست كه اين عده معدود كه وقت و بي وقت منتظر خالي كردن عقده های درونيشون هستن هواداران واقعي تيم پرسپوليس نيستن و احتمالاً اين عده همان كساني هستند كه برای بازيكنان تيم پرسپوليس هم احترامی قائل نيستند.
 
حنیف عمران زاده

هدف من از پست قبليم اعتراض به تيم پرسپوليس نبود دوستايه پرسپوليسى زياد دارم. واسم عزيز هستند، با اين همه توهين حالا به حرف مربی تيم ملی درباره طرفداران ٢ تيم محبوب پايتخت مي رسم كه چه قشرى از اين جامعه هستند.
 
اعتراض من اين بود شرايط تيم صبا به گونه‌ای هست كه بازي های اين چند هفته تا پايان ليگ حكم مرگ و زندگی برای ما دارد و اگر جام را بخواهند زودتر از موعد به تيم قهرمان اهدا كنند امكان اينكه بازيكنان تيم قهرمان بى انگيزه باشند، چون ديگر شوق جام گرفتن در درونشون نيست چون جام هفته قبل گرفتن كه اين امر ضربه بزرگی به تيم هايی كه در خطر سقوط هستند وارد مي كند كه اصلاً عادلانه نيست و درخواست من و هم تيمی هام اينه كه اصول و ضوابط برای همه تيم ها يكسان باشد تا ما هم بدون استرس و نگراني اين چند هفته باقی مانده را بازی كنيم و انشاالله بتوانيم تيم صبا را در ليگ برتر نگه داريم.

/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *