رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

تعداد ثبت نام کنندگان انتخابات ریاست جمهوری از مرز 100 نفر گذشته است

16:08 - 22 فروردين 1396
کد خبر: ۲۹۷۷۱۵
دسته بندی: سیاست ، عمومی
سخنگوی وزارت کشور گفت: طبق آخرین آمار تاکنون تعداد ثبت نام کنندگان انتخابات ریاست جمهوری از مرز 100 نفر گذشته است و تعداد نهایی ثبت نام کنندگان روز نخست نام نویسی از داوطلبان را در ساعت 18:00امروز که پایان مهلت ثبت نام در روز نخست است اعلام می کنیم.
به گزارش خبرنگار گروه سیاسی ، سید سلمان سامانی سخنگوی وزارت کشور دقایقی پیش آخرین آمار ثبت نام کنندگان در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را اعلام کرد و گفت: طبق آخرین آمار تاکنون تعداد ثبت نام  کنندگان انتخابات ریاست جمهوری از مرز 100 نفر گذشته است و تعداد نهایی ثبت نام کنندگان روز نخست نام نویسی از داوطلبان را در ساعت  18:00امروز که پایان مهلت ثبت نام در روز نخست است اعلام می کنیم.
 
وی در ادامه با اشاره به در حال انجام بودن رسیدگی به صلاحیت داوطلبین انتخابات شوراها در هیئت های اجرایی شهرستان‌های کشور گفت: امیدواریم رعایت حق الناس در هیئت‌های اجرایی و نظارتی در انتخابات شوراها به نحو شایسته ای اتفاق بیفتد.
 
سامانی تصریح کرد: هیئت‌های اجرایی  و نظارتی باید در چارچوب خطوطی که قانونگذار اعلام کرده اقدام کنند.
 
سخنگوی وزارت کشور بیان داشت: مسئولیت رسیدگی به صلاحیت داوطلبان در انتخابات شوراها صرفاَ با هیئت‌های اجرایی است و نهایتا هیئت‌های نظارتی که منتخب مجلس هستند اعمال نظر نهایی را انجام می دهند. 
 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *