رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی تشکیل می‌شود

15:08 - 22 فروردين 1396
کد خبر: ۲۹۷۷۰۱
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
حیدری گفت: برای جرایم انتخاباتی شعبه ویژه رسیدگی تشکیل خواهد شد.
رئیس دادگستری آذربایجان غربیبه گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان آذربایجان غربی، اولین جلسه ستاد ویژه پیشگیری و مقابله با جرایم انتخاباتی با حضور رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی تشکیل شد.

حیدری رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی با بیان این نکته که برگزاری انتخابات مقدماتی دارد، اظهار داشت: با توجه به اهمیت انتخابات از جهات مختلف، برگزاری سالم انتخابات به رعایت چند مرحله‌ بستگی دارد که باید نسبت به هر مرحله اقدامات لازم در زمان خود صورت گیرد تا در مقابل توطئه های دشمنان آمادگی کامل را داشته باشیم.

وی افزود: برای جرایم انتخاباتی شعبه ویژه رسیدگی به جرایم انتخاباتی تشکیل خواهد شد و برای این شعب قاضی ویژه نیز در نظر گرفته می شود تا در کمترین زمان نسبت به این جرایم رسیدگی گردد و برای متخلفین قرارهای متناسب صادر خواهد شد.

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی با اشاره به تخلفات فضای مجازی گفت: نهادها و دستگاه های مورد نظر برای برخورد و نظارت بر فضای مجازی باید مشخص شوند تا این ارگانها اگر تخلفی را مشاهده کردند اقدامات لازم را انجام دهند.

 در ادامه جلسه مسئولین قضائی و مدیران سایر نهادها و ارگانهای نظامی و انتظامی شرکت کننده در این جلسه ضمن بیان اهم مسائل پیشنهادات خود را در خصوص رفع مشکلات مربوطه مطرح و در جهت حل مشکلات احتمالی اعلام آمادگی کردند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *