دوگانه صهیونیستی در مواجهه با تروریسم+عکس

16:39 - 21 فروردين 1396
کد خبر: ۲۹۷۴۸۴
دفتر نخست وزیری رژیم صهیونیستی در حالیکه بزرگترین نماد تروریسم در جهان است با انتشار پیامی در صفحه رسمی توییتر خود، به ابراز همدردی با بازماندگان حادثه تروریستی کلیسای طنطا قاهره، پرداخت.
به گزارش خبرنگار گروه فضای مجازی ، دفتر نخست وزیری رژیم صهیونیستی در حالیکه بزرگترین نماد تروریسم در جهان است با انتشار پیامی در صفحه رسمی توییتر خود، ضمن همدردی با بازماندگان حادثه تروریستی کلیسای طنطا قاهره، آن را محکوم کرد.
 
در این پیام آمده است: «اسرائیل ضمن تسلیت به بازماندگان حادثه تروریستی روز گذشته در مصر برای مصدومان حادثه آرزوی بهبودی دارد.» در ادامه این پیام می افزاید: «جهان باید علیه تروریسم متحد شده و با آن در هرجایی مقابله کند.»
 
 انفجار تروریستی مصر+عکس 
 
این اظهارات صهیونیستی در حالی است که با آغاز جنگ 33 روزه لبنان و هجوم صهیونیست ها به جنوب این کشور، «قانا» شاهد یکی از فجیع ترین قتل عام های صهیونیست ها بود. خاخام های صهیونیست اعلام کرده بودند که قتل عام مردم این شهر مجاز است! هواپیماهای نظامی رژیم صهیونیستی، با حمله به این شهر، صدها تُن بمب روی آن فرو ریختند. در جریان این آدم کشی بی سابقه، صهیونیست ها به کلیسایی که توسط نیروهای سازمان ملل، مکان امن اعلام شده بود نیز حمله کردند. این یکی از صدها جنایات صهیونیست‌ها در 66 سال گذشته از اشغال سرزمین فلسطینی‌ها است.

 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *